vreemd

Hoi allemaal,

Ben ik wel normaal? Het gaat namenlijk erg goed met me, en dit had ik niet van mezelf verwacht.
Ik ben alweer met hele andere dingen bezig terwijl ik net dinsdag gecuratteerd ben.
Heb zin om lekker uit eten te gaan en verheug me op de feestdagen.
Vind op dit moment het zwanger worden helemaal niet zo belangrijk.
Zijn er meer van jullie die dit zo hebben ervaren?
Misschien druk ik het onbewust wel weg of zo, maar ik heb gewoon geen zin meer om er verdrietig om te zijn.
Heb weer zin in de dingen die komen gaan, ben zat van al het gedoe, slecht nieuws, verwerken, iedereen op de hoogte brengen, curettage.
Heb gewoon geen zin meer om me er mee bezig te houden.

Nou ja, moest het gewoon even kwijt.

Groetjes, Helena.

Hoi Helena,

Het is helemaal niet raar hoor. De een heeft er veel meer moeite mee dan de ander. Wees alleen maar blij dat je je zo goed voelt! Zelf voelde ik me ook al snel weer goed al had ik wel toen ik 2 maanden later op vakantie ging wel even een terugslag maar goed, dan heb je de rust en dan komt alles weer even naar boven.

Geniet van alle dingen die je blij maken en jouw tijd van weer zwanger worden komt vanzelf wel weer! Het leven is te kort om altijd triest te zijn nietwaar?

X F

hoi Helena,

Ook ik was er snel overheeen, mede doordat ik een week later ging trouwen en mij daar op kon en moest richten.En daarna op vakantie 3 weken.Wat ik wel een s moeilijk vond was dat 2 andere vriendinnen ook zwanger waren en ongeveer even ver als ik.Maar over eht algemeen had ik er goed vrede mee.Wees er blij mee dt je je zo goed voelt!Maar als ej wel een terugval(letje) krijgt geef jezelf daar dan ook de ruimte voor.

groetjes ciska

Hoi Helena,

Ik denk ook niet dat je abnormaal bent hoor. Je moet op een gegeven moment toch ook weer verder met je leven he? Ik vind het aan de ene kant wel bizar dat een miskraam zo snel alweer naar de achtergrond kan verdwijnen, terwijl je er op het moment zelf helemaal kapot van bent. Dat is tenminste mijn eigen ervaring. Twee weken geleden ben ik gecurreteerd na een zwangerschap van 13 weken. Na de curretage (op vrijdag) voelde ik me meteen stukken beter, en wilde diep in mijn hart meteen maandags weer aan het werk maar dat werd me afgeraden. Achteraf was dat maar beter, om alles te verwerken enzo. Dat is voor jou dus ook aan te raden, ondanks dat je je nu al zo goed voelt. Zoals de anderen al zeiden: je kunt nog een terugslag krijgen he, hou daar rekening mee. Sinds ik na een week rust weer aan het werk ben, heb ik ook maar weinig aan mijn mk en zwanger worden gedacht. Ik heb dus zo'n beetje hetzelfde als jij, ik geniet van het leven en denk niet aan zwanger worden. Zorg dat jij dat ook blijft doen, zodat het alleen maar mooier kan zijn als je ooit weer zwanger raakt. Er teveel mee bezig zijn, is ook niet goed volgens mij. Ik wens je veel succes en geluk toe en hoop dat je weer in verwachting raakt als de tijd daar rijp voor is!
Dikke kus van A

Terug
Bovenaan