Vreemd??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik heb zaterdag mijn NOD en nu heb ik vanochtend wat "oud bloed" gehad. Niet echt een ongi, want het stopte vrij snel. Had bij het afvegen ook wat lichtrood.
Ik vind dit maar raar, bekend bij jullie en wat betekent dit? Voel me niet zwanger, maar had dat bij mijn zoontje ook niet echt.

Nou ja, we wachten maar af....

Groetjes!

Hoi Mirjam
Spannend! Het kan zijn dat het een innestelingsbloeding is of soms zit toch je menstruatie eraan te komen..
Ik heb net een positieve test gehad maandag en toch daarna hetzelfde verhaal als jou gehad.. eerst wat bruinig oud bloed met later ook wat lichtrood.
ik zou het even afwachten en als het stopt toch een test doen als je overtijd loopt!

Succes!
Ben benieuwd hoe het bij je afloopt!

Gr Sola

Hoi Mirjam,

Ik sluit me aan bij Sola, het kan twee kanten opgaan. Ik hoop natuurlijk voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Ik voelde me bij de eerste ook niet zwanger dus daar kan je idd niets van afleiden. Anders doe je toch zaterdag een testje? Ik hoop iig dat het bloeden niet doorzet...
Succes!

groetjes Joy

Hey,

Nou het bloeden is niet doorgezet, maar voel voor de rest niks aan mijn lichaam.
Wacht toch nog maar even tot volgende week ofzo.

Groetjes!

Nog steeds verlies ik sochtends een beetje oud bloed en ben nu sinds vanmiddag bij vlagen een beetje misselijk. Zou het dan toch......????

Terug
Bovenaan