vreemd

A

Anoniem

Guest
hoihoi
afgelopen cyclus was ik 6 dagen overtijd (34 dagen ipv 28dagen), maar maar 1,5 dag ongi geweest
eerste dag veel last van mijn buik en de tweede dag eigenlijk niets meer en alleen wat bruin.
vandaag, 6dagen later weer een beetje ongi geweest. helemaal geen last van mijn buik of zo alleen beetje last onder in mijn rug. vanmiddag wat rode afscheiding maar vanavond was het ook alweer weg.
ik snap er helemaal niets meer van pffff
wat is het vrouwelijk lichaam toch ingewikkeld

Hoi, ik zou een test doen, zou innestelingsbloeding kunnen zijn.

ja je lichaam zit ingewikkeld in elkaar, maa ris misschien maar goed ook soms. Ben het met Mamma-Anna eens, zou er eens een test tegen aan gooien!succes meis

Liefs

Ook ik zou er eens test tegenaan gooien. Ik heb namelijk ook het vermoeden dat het wel eens innestelingsbloedingen zouden kunnen zijn.
Succes meid....
Als er dan zou uitkomen dat je niet zwanger zou zijn dan zou ik toch even de huisarts gaan bellen om te zien wat er anders zou kunnen zijn.

Dikke knufff en laat je het even weten....

nou vanmorgen toch maar een testje gedaan, had er nog liggen. (kv)
en daar kwam toch een plusje tevoorschijn.
maar ik heb er wel een heel dubbel gevoel bij, want vandaag wel de hele dag bloedverlies gehad. maar daarbij geen buikkrampen zoals normaal.
pfff durf niet zo goed blij te zijn met de positieve test, denk dat ik morgen maar even de vk bel voor advies. (kan ik me meteen aanmelden)
hou jullie op de hoogte

Vreemd inderdaad. Ik sluit me ook aan bij bovenstaande reacties. Testen en evt een bezoekje aan de huisarts.

Succes Las! Ik ben benieuwd..

Liefs Lisette

Ow wat spannend meid!! Onzeker allemaal hoor! Ik hoop dat alles goed is!

Succes! Laat je het even weten nog?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

Mijn schoonzusje heeft hetzelfde gehad. Het duurde wel 2 weken... de ene dag wel vloeien en de andere dag niet.... ze dacht dat ze gewoon heel raar ongie was. Toen de volgende menstruatie uitbleeft deed ze een test... zwanger... Toen ze met 8 weken voor een echo kwam was ze al 12 weken. En alles was goed. Het was dus een flinke innestelingsbloeding. dit zou in jou geval heel goed kunnen.

Zwanger ben je zeker... maar of het goed gaat??? Ja... dat is nog even spannend natuurlijk. het kan ook een begin zijn van een miskraam. Alhoewel je dan meestal een paar dagen heel heftig vloeit. Een zware menstruatie dus. Ik weet niet hoe duidelijk je test was, maar na 2 weken overtijd moet je een duidelijke positieve test hebben... test anders over een paar dagen weer als die duidelijker is dan is je hormoon wel aan het vermeerderen en dat is een goed teken!

Meid, ik hoop zo dat alles goed is!!! sterkte met deze onzeker periode want voor je voor een echo kunt moet je toch zeker al 7 weken zijn!

xx

Terug
Bovenaan