vreemd...

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik heb even een vraagje. Ik zit in een vreemde situatie. Eind april heb ik mijn mirena laten verwijderen omdat we voor een 2e kindje willen gaan. Iedere maand toch weer mn menstruatie gehad. Nu was 18 juli mn eerste dag van mn laatste menstruatie en verliep gewoon. Nu ging ik afgelopen zondag naar het tiolet en sindsdien bruin/rood bloedverlies. Ook geen pijn in mijn buik. Gisteren gewoon voor de zekerheid getest... Positief!! 2 testen allebei positief! Heeft iemand dit ook meegemaakt? Wel vreemd toch?

Nou meid, wat een vreemd verhaal maar wel heel erg positief! Wat goed dat je nu al positief hebt getest!! Ik zeg: Gefeliciteerd!!!

Gr Lynn

Allereerst gefeliciteerd met je positieve test!
Zou t innestelingsbloeding kunnen zijn? Groetjes!

Zou je dan niet al langer zwanger zijn? Er zijn vrouwen die gewoon ongesteld worden als ze zwanger zijn!

Als 18 juli namelijk echt de eerste dag van jouw laatste menstruatie was zou het nu veel te vroeg zijn om postief te testen. Zeg dat je extreem vroeg geovuleerd hebt, op dag 10 (ipv gemiddeld dag 14) van jouw cyclus, dan was jouw eisprong op de 28ste. Gisteren was het 2 augustus, weer slechts 5 dagen na ovulatie. Stel dat je ook weer een extreem snelle innesteling had, 3 dagen na bevruchting (gemiddeld een dag of 7), dan kan je niet 2 dagen later al positief testen!

Ik vermoed daarom dat je al een maand langer zwanger bent (een week of 6-7 nu als ik terug reken aan de hand van een 28-dagen cylcus). Was de test een beetje positief of knal positief (net zo donker als de controlestreep)? Misschien is het aardig er eens een Clear Blue test met zwangerschapsduurindicator er tegenaan de gooien. Al zal een echo natuurlijk de exacte duur moeten aangeven. Maar natuurlijk wel van harte gefeliciteerd!

Thanx voor de reacties! De test was gelijk flink positief dus denk haast dat ik al langer zwanger ben en het niet in de gaten had. Onwerkelijk gevoel... Morgen maar eens met de verloskundige bellen...

Vandaag naar de gyn geweest. Ik ben niet zwanger en ik heb ook geen miskraam gehad zoals het nu lijkt. Wel blijkt dat ik een cyste in mijn buik heb van 4,5 bij 5 cm. behoorlijk groot dus. deze lijkt achter mijn blaas te zitten maar dat weten ze niet zeker. Ook is het onduidelijk waarom ik wel HCG in mijn bloed heb. kortom een hoop vragen. maandag moet ik weer heen voor verdere uitslagen...

Terug
Bovenaan