A
Anoniem
Guest
Hallo, ik ben Heleen en 23 jaar. Ik ben 1,5 jaar aan de pil geweest en nu 2 maanden zonder. Afgelopen weekend was het 'bewuste' weekend. Gisterochtend wakker geworden met buikkrampen, had totaal geen energie en had hoofdpijn. Om 14 uur wat helderroodbloed (nooit eerder gehad) echt maar 1 of 2 drupjes... HA gebeld, want ik wist niet wat ik hiermee aan moest. urine brengen en ze zouden controleren.
vanmorgen om uitslag gebeld tegen 9 uur, geen blaasontsteking., zwangerschapstest was negatief maar het was nog zo pril het hormoon is dan toch nog niet zichtbaar. amper 1 uur later bij toiletgang, donkerroos/bruinig op mijn inlegkruisje.
Zo raar... eerst je lichaam juist iets goeds, innesteling en amper 16 uur later stoot het af.
Heb wel gewerkt, maar dat was puur lopen en slapen op mijn werk, geen bijzondere dingen.
Voel nu ook wel alsof ik iets verkeerd heb gedaan tijdens het werk.
Vreemd dat je zo dingen kunt voelen dat lijkt op dat je zwanger bent en dat het zo ook weer weg kan zijn. nu wachten tot over anderhalve week ongi (zoals vele dat afkorten hier) begint... dan is het echt definitief.
Hebben meerdere mensen hiermee ervaring?
vanmorgen om uitslag gebeld tegen 9 uur, geen blaasontsteking., zwangerschapstest was negatief maar het was nog zo pril het hormoon is dan toch nog niet zichtbaar. amper 1 uur later bij toiletgang, donkerroos/bruinig op mijn inlegkruisje.
Zo raar... eerst je lichaam juist iets goeds, innesteling en amper 16 uur later stoot het af.
Heb wel gewerkt, maar dat was puur lopen en slapen op mijn werk, geen bijzondere dingen.
Voel nu ook wel alsof ik iets verkeerd heb gedaan tijdens het werk.
Vreemd dat je zo dingen kunt voelen dat lijkt op dat je zwanger bent en dat het zo ook weer weg kan zijn. nu wachten tot over anderhalve week ongi (zoals vele dat afkorten hier) begint... dan is het echt definitief.
Hebben meerdere mensen hiermee ervaring?