vreemd

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben Heleen en 23 jaar. Ik ben 1,5 jaar aan de pil geweest en nu 2 maanden zonder. Afgelopen weekend was het 'bewuste' weekend. Gisterochtend wakker geworden met buikkrampen, had totaal geen energie en had hoofdpijn. Om 14 uur wat helderroodbloed (nooit eerder gehad) echt maar 1 of 2 drupjes... HA gebeld, want ik wist niet wat ik hiermee aan moest. urine brengen en ze zouden controleren.
vanmorgen om uitslag gebeld tegen 9 uur, geen blaasontsteking., zwangerschapstest was negatief maar het was nog zo pril het hormoon is dan toch nog niet zichtbaar. amper 1 uur later bij toiletgang, donkerroos/bruinig op mijn inlegkruisje.
Zo raar... eerst je lichaam juist iets goeds, innesteling en amper 16 uur later stoot het af.
Heb wel gewerkt, maar dat was puur lopen en slapen op mijn werk, geen bijzondere dingen.
Voel nu ook wel alsof ik iets verkeerd heb gedaan tijdens het werk.

Vreemd dat je zo dingen kunt voelen dat lijkt op dat je zwanger bent en dat het zo ook weer weg kan zijn. nu wachten tot over anderhalve week ongi (zoals vele dat afkorten hier) begint... dan is het echt definitief.

Hebben meerdere mensen hiermee ervaring?

Hm, geen ervaring met jouw geval. Maar eerlijk gezegd snap ik het ook niet helemaal.

Ik heb wel eerder gehad dat mijn buik zo "anders" aanvoelde en dat ik op mijn werk echt oplette met zware dingen tillen enzo. Maar achteraf bleek ik niet zwanger.

Je lichaam kan je soms echt voor de gek houden....

Succes!!!

Bedoel je met 'bewuste' weekend, je vruchtbare weekend of je NOD dag? Ik begrijp je verhaal ook niet zo goed, eerlijk gezegd. Maar het is goed dat je de ha even hebt ingeschakeld. Soms is ons lichaam heel vreemd....

Succes!! Gr Lynn

Hoi, herkenbaar hoor.
Ik ben veel langer dan jij aan de pil geweest, en toen ik stopte met de pil heb ik tot twee keer toe ook heel sterk het gevoel gehad zwanger te zijn - maar dan was de test toch negatief.
Je doet niks verkeerd en je lichaam houdt je zeker niet voor de gek, maar het schijnt dat je lijf zich soms gewoon moet voorbereiden op een zwangerschap. Dan kan het goed zijn dat er een eitje is ingenesteld maar later toch weer los heeft gelaten. Dat was bij mij wel zo. Mijn huisarts heeft dat ook bevestigd. Ik denk maar dat het die keer niet bedoeld was om te blijven zitten. Het is niets om je zorgen over te maken. Na vier maanden was ik wel "echt" zwanger.
Succes !

@rboere, thanks voor deze bevestiging. :)
Komt er nu nog een ongesteldheid ook aan? Want vanaf woensdag heel af en toe wat bruinig/bloed... Voornamelijk in de eerste 4 uur na een douche.
Hoe komt het toch dat hierover zo weinig gesproken wordt of eigenlijk niets in folders staat wat gaat over 'zwanger worden'. Daar wordt alleen zo'n beetje over foliumzuur, voeding, leefpatroon, do's/don'ts, ovulatietesten. Deze kant wordt niet beschreven, terwijl dat er toch echt bij hoort.:'(

@Lynn30, bewuste = vruchtbare weekend. Wat houdt NOD in, waar is dat de afkorting van?
Misschien is het raar dat ik het vraag, maar ik ben nieuw hier op het forum.

Maar weer verder klussen zoals het hier zo mooi wordt omschreven. En hopen dat mijn lichaam niet weer van zulke "vreemde" dingen heeft.

Terug
Bovenaan