Vreemd.....

A

Anoniem

Guest
Herkent iemand van jullie het volgende?

Ik werd vorige week maandag ongesteld, 4 dagen, vrijdag en zaterdag alleen nog wat bruin slijm.
Nou had ik gister het idee dat mijn slijm draderig was, maar ik heb er verder niet opgelet. Vroeg me ook enigszins af of dat niet kon komen door de combi met sperma (zaterdagavond geklust).
Vandaag viel het me weer op, en nu heb ik toch maar een beetje slijm tussen m'n vingers gewreven en ik kon er dus draden van trekken. Dit zou dus betekenen dat ik nu (al) in mijn vruchtbare periode zit....?
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt meer slijm heb dan normaal, dat is wel zo in je vruchtbare periode toch? Maar ja, dat draden trekken, kan ook alleen in je vruchtbare periode....

Nou, ik hoop dat iemand van jullie dit herkent, of er meer van weet..... Kan het de combi met sperma zijn?

We gaan sowieso weer klussen vanavond, als ik het initiatief neem, komt het eigenlijk altijd wel goed, hihi!

Bedankt alvast voor jullie reacties!!

Is idd wel erg snel......maar nadat het slijm het ergst is duurt het ook nog 24 tot 48 uur dus dan komt je al een eind in de richting van de 14 dagen.......... Veel klusplezier!

Ach.... ik kan nooit echt van het slijm op aan... de ene cyclus meer slijm dan de andere en ik kan er eigenlijk niet echt wat uit opmaken. Ik voel mijn ei altijd wel en heb er wel eens op gelet (qua slijm dan) maar kon er niet veel uit opmaken.
het kan dus ook zijn dat er nog helemaal niets aan de hand is... een ovulatietest kan uitkomst bieden.

succes!

Nee sorry, heb er geen ervaring mee, met slijm waar je draden van kan trekken, echt nog nooit gehad! Wel wat slijm/afscheiding maar niet zo.....Het is misschien nog een beetje vroeg voor je ei maar ook dat is weer voor iedere vrouw anders. Tussen de 12de en 15de dag is maar een gemiddelde en soms eerder en soms later, kan dus ook.

Ik zeg: lekker aan de klus en wie weet!! Liefs

Hey meid ik heb weleens verhalen van vrouwen en gynocologen gelezen dat er wel degelijk vrouwen zijn die direct na hun ongi hun ei hebben, dus dit kan zeker wel! Lekker aan de klus en dan zul je wel zien. Ik heb ook rond mijn ei 1 a Max 2 dagen heel veel draderig slijm.

Succes! Liefs

hey meis..

ik heb een ook altijd bijna een week voor mijn eisprong al wit slijm...

als je het zeker wilt weten moet je de ovu testen van cb halen.. die digitale.. is wel ff duur maar dan weet je het zeker..
ik weet het zeker omdat ik in de mm zit..

succes.xxx

Bedankt voor jullie reacties! Aangezien we pas in ronde 3 zitten, klussen we voorlopig nog vrolijk verder. Ik weet ook niet of ik ooit ovu testen zal gaan gebruiken, lees er verschillende verhalen over en ik geloof niet dat het echt mijn ding is....

Ik weet nog van 2 maanden terug dat ik rond mijn ei duidelijk meer slijm had, maar misschien kon toen ook al eerder in mijn cyclus draden trekken (klinkt weer smakelijk....) Maar ik heb er toen sowieso niet opgelet. Nu toevallig wel, vandaar dat het me opviel....

Verder geen groot issue hoor! Vroeg me gewoon af of er iemand was die het herkende ;-)

Over 3 weken weten we meer, zullen we maar zeggen ;-)

Terug
Bovenaan