Vreemd...

Hey meiden!

Ik heb me een poosje geleden ingeschreven voor de blije doos. Een leuk tijdschrift gekregen en een tefoontje van een mevrouw die mij een abonnement aan wilde smeren.
Krijg ik vandaag weer een pakketje van hen in de bus. Een kort briefje erbij: gefeliciteerd met uw zwangerschap. Geniet van de geheimen van een prachtige zwangerschap, stond er op een paarse envelop. Maak ik de envelop open, zitten er inlegkruisjes en maandverband in. Samen met kortingsbonnen voor meer maandverband.
Volgens mij een vreemd pakketje om iemand die zwanger is toe te sturen of ligt het aan mij?

Lijkt me toch wat ongepast voor een tijdschrift (wij jonge ouders) dat is gericht op zwangeren ( en later ook moeders, natuurlijk)

Moest het even kwijt, want maandverband is toch iets dat ik de komende 7 maanden niet nodig hoop te hebben!

Liefs Daisy

Wie weet, haha! Vond het wel vreemd, toen ik het openmaakte. Had toch eerder bonnen van de prenatal oid verwacht. Maar ja, het is gratis, haha!

Kreeg het ook. Vond het ook stom. Bonnen zijn al weg, waren niet eens geldig tot na de bevalling... Die inlegkruisjes snap ik nog wel, kan ook bij veel afscheiding, maar dat maandverband, nee, site heb ik nog even niet nodig!

Heb hem ook gekregen en nog even goed doorgelezen maar die maandverbandjes zijn tegen urine verlies!
Omdat je tijdens de zwangerschap urine kan verliezen tijdens hoesten, niezen of lachen! En deze "maandverbandjes" moeten er dan zogenaamd voor zorgen dat het niet gaat ruiken en dat je geen natte broek hebt!
Hahaha moest er eigenlijk wel om lachen!

Hahahahaha ja klopt, ik had ze zelfs nog liggen van de vorige keer....zeker na de zwangerschap zijn ze op een gegeven moment wel handig. En toch weer even een vreugde momentje om weer te beseffen dat ik 9 maanden van de ongesteldheid af ben ;) ghehehehe

hahahahahaha ja dat zitmaltijd in die dozen! snapte het eerst ook niet.... maar ze hebben het denk ik erin gedaan met het oog op de toekomst zullen we maar denken! hihi

Vandaar...haha! Vond het echt al vreemd dat ze erin zaten en eerlijk gezegd ook nog niet echt goed gelezen, hihi.
Maar nu wordt een hoop duidelijk!

Terug
Bovenaan