Vreemde bloeding.. Innesteling?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Vandaag is mijn nod en 5 dagen geleden had ik wat licht roze/ bruinig slijm wat 2 dagen aan hield. Dat is nu weer weg..

Is dit nou een innestelingsbloeding?

Ik krijg vaak bruinige afscheiding voor mijn menstruatie maar dan zet het meteen door.
Ik heb weinig kwaaltjes.. ik heb last van zere borsten en ik kan momenteel slecht tegen een aantal geurtjes.

Ik ben benieuwd of meer vrouwen dit herkennen?

Liefs Bo

Ik heb het zelf nog nooit gehad maar als je de verhalen hoort van andere dan zou je denken dat het idd een innestelingsbloeding is geweest. Spannend meid........ Wanneer wil je testen?

Ik ga duimen draaien dat het raak is!

Bedankt voor je snelle en lieve reactie. Ja je hoort inderdaad veel verschillende verhalen over zo'n bloeding. Misschien houd mijn lichaam mij wel verschrikkelijk voor de gek ;)

Ik wil nog even het zekere voor het onzekere nemen en even een paar dagen wachten met testen.

Ben je zelf ook bezig voor een kindje?

Als dit een innesteling is dan is het te vroeg om te testen hoor. Dan moet je nog wel een weekje wachten. Wann is je nod?
Succes, het zou zomaar kunnen!!!

Vandaag is mijn nod.. en 5 dagen geleden had ik die "bloeding" die 2 dagen aan hield.
Maar ik wacht sowieso een paar dagen voor dat ik ga testen.

Heb je zelf een innesteling gemerkt doormiddel van een bloeding of kramp?

Haha zo werkt het dus, je wilt er niet mee bezig zijn maar dan gebeurt er iets wat je niet kan plaatsen en nu is dit het enige waar je mee bezig bent ;)

Over innestelingsbloedingen weet ik niet veel maar ik had wel een enorm verhoogd reukvermogen toen ik zwanger was. Dus wie weet... veel succes!

Ik heb dit ook 2x gehad maar werd helaas ongesteld. Hopelijk jij niet maar het kan wel een innestellingsbloeding zijn..

Bedankt voor de reactie's..ik ben zondag verschrikkelijk ongesteld geworden netjes op mijn nod dus niet zwanger wat die ook " bloeding" was.

Op naar ronde 2!
Succes iedereen die er ook voor gaat ;)

Terug
Bovenaan