Vreemde bult op 15 weken echo

<p>Goedemorgen, Gister had ik een pretecho bij een niet-medische praktijk om het geslacht te bepalen (meisje?) De baby lag heel ongunstig voor fotos dus helaas geen leuke kiekjes mee kunnen krijgen. Toen ik thuis kwam viel mij ineens een bultje op. https://i.imgur.com/znkRLuz.jpg Is dit mogelijk een vergrootte navelstreng? Of wat kan het zijn? Snap dat jullie geen dokters zijn hoor. Maar ik heb dit nog nooit bij andere mensen op de echo gezien en maak mij een beetje zorgen. Mn laatste afspraak bij de VK was eergister (geen echo) en het duurt nog 4 weken voordat ik weer controle heb.</p>

Gewoon je vk bellen als je je er onzeker over voelt!!
Is de de locatie waar je de echo hebt laten maken aangesloten bij de vk? Ga er van uit dat als er echt iets mis is, ze er iets mee doen. Maar zeker weet ik dat natuurlijk niet.

Het hoeft niks te zijn hoor. Op echobeelden zie je vaak een deel van iets. Net als je op deze foto een deel van een voet ziet, maar die zit in werkelijkheid gewoon vast aan het been. Misschien is het wel een stukje navelstreng en is de rest net buiten beeld.

Mij lijkt het alsof de navelstreng op de buik ligt. Als het iets geks was zou de echoscopiste het ook wel gezien hebben denk ik. Maar inderdaad, bij ongerustheid gewoon even je verlofskundige bellen. Misschien kun je de foto zelfs even doormailen voor uitleg. 

Terug
Bovenaan