Vreemde cyclus na stoppen pil

<p>Hoi dames,<br /><br />Ik voel de behoefte om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen en hopen dat ik niet de enige ben.<br />Ik ben begin oktober gestopt met de pil, kreeg netjes onttrekkingsbloeding en na 29 dagen werd ik ongesteld. Ik dacht nog wat fijn dat het meteen al zo snel is.<br />Echter was die ongestelheid zonder enige buikpijn, wat ik met de pil wel wat had. Daarbij duurde het nog maar net 3 dagen.<br />nu 40 dagen later, geen ongesteldheid. <br />Nu snap ik dat mijn lijf nog aan het ontpillen zal zijn, maar ik kan dan niet verklaren waarom de eerste cyclus netjes op tijd kwam en dan nu al zo lang wacht op de 2e? zo frustrerend! Meer dames die dit hebben/gehad?</p>
 
Jaa dat kan helaas heel lang duren voor het normaal wordt. De ene keer kan het gewoon netjes na vier weken zijn terwijl het de keer erna wel weken langer kan duren. 
of ben je misschien zwanger? 
 
Dit kan zeker. Je lichaam is bezig met ontpillen. 
In mei gestopt met de pil, ene maand netjes 28 dagen volgende maand 34 dagen die maand erop 40dagen en die maand erop ook 45dagen. Veel ovulatie testen gebruikt... en na 5maanden zwanger. 
 
Dat is dan eigenlijk nog vrij snel! Al duurt nu iedere dag te lang haha. Ik heb nu ook ovulatie testen gekocht. Dus nu afwachten wanneer ik eens ongesteld ga worden en dan toch maar met testen proberen te achterhalen wanneer eisprong is. Wanneer testte jij je ovulatie? Want zo'n onregelmatige cyclus is natuurlijk moeilijk om te weten wanneer je dan ovuleert.. 
 
Terug
Bovenaan