Vreemde dingen..Zou het dan toch..??

A

Anoniem

Guest
Haai Dames,

Zit hier even met het volgende..
Heb nu al 3 dagen wat gevoelige tepels en volgens mijn lover zijn ze voller dus dat zal dan wel zo zijn..Had zelf het idee dat mijn tepels wat opgezwollen leken. (net als wanneer je borsten krijgt bij de pubertijd ;) haha ) Maar dat is niet steeds zo..
Nou ja en voel me paar dagen wat 'apart' kan het niet echt omschrijven maar wat moe en af en toe ietsjes misselijk (maar ja ook weer niet zo misselijk als dat ik moet overgeven ofzo..)
Maar ja vandaag douchen, en zag ik dat mijn afscheiding wat bruinig is..Maar niet geheel bruin. Meer wit met vleugje bruin..(wat een details, sorry daarvoor)
Dus zat meer te denken aan ongesteld worden, alleen zo begint het nooit bij mij. Het is laatste tijd gewoon meteen flink rood en niks geen bruin..
En daarbij is het nu dag 29. En heb eigenlijk altijd cyclus van 35 ongeveer..
Heb deze maand geen testen oid gedaan dus welicht is hij deze keer korter, maar zo kort is hij nog nooit geweest.
En voel sinds vandaag wel wat rond mijn buik/rug.

Pffffffffffff iemand een idee.....Zou het..??

Oh dat is spannend zeg. Tja, het kan positief en niet positief zijn. Ik zelf had de laatste maand ook dat ik me voor mijn idee anders voelde en liep zelf 4 dagen overtijd maar toen was er toch niks. Ik heb het idee dat door dat warme weer je cyclus best wel eens een beetje van slag kan zijn. Maar ja, aan de andere kant kan het ook best iets van een innestelbloeding zijn ofzo. Spannen. Zit niks anders op dan afwachten. Ik hoop voor je op goed nieuws.
Groetjes Silli

Ja inderdaad hoor wel dat het weer invloed kan hebben op je cyclus...
Nou ja we wachten af zit elke keer weer in de stress op de wc...

Hoi hoi!

Ik had, en daarom weet ik nu ook de precieze datum van bevruchting, sinds 2 weken menstuatiepijn. Vreemde kramp, dus ik dacht dat ik wel degelijk ongi ging worden.

Gevoelige borsten heb ik pas sinds gisteren, maar dat is meer achter de tepels dan zijzelf en ik zie ook geen verandering in grootte. Ook die buik is nog precies hetzelfde. Denk ook niet dat dat al zo snel uitzet allemaal.
Voel me super, behalve dat ik rond 14.00 's middags een leeg batterijtje heb :) effe tukkie en weer verder, maar dat heb ik al 3 weken dus kan ook van de warmte zijn.

Ik ga voor je duimen!
Haal anders een testje, dan weet je het zeker!

-xxx-

Nou helaas ongesteld..
Op naar ronde 11 :'( Klote zooi....

Oh, wat klote voor je. Weer niet gelukt. Waarschijnlijk heb je echt een baaldag. Ik hoop echt dat het voor jou en alle anderen (ook mezelf) de volgende keer eens lukt.
Groetjes Silli

Een baaldag is het zeker...Heb nog ontzettende pijn gehad vanacht dus dat was ook niet echt fijn..
Vandaag afspraak gemaakt bij de HA, donderdag kan ik terecht eens zien of dat wat opleverd..
Hou jullie op de hoogte..

En hopelijk iedereen volgende x meer succes...

Balen!!!! je lichaam is soms zo veradelijk succes bij de HA

Terug
Bovenaan