Vreemde Dromen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb vannacht Vreemd gedroomd, wat precies weet ik niet eens meer, het enige dat ik me kan herinneren is een duidelijke echo van een gezonde baby.

Heel raar is het, ik ben redelijk nuchter over de eerste echo die komen gaat, het is gewoon 50-50 kans, dus echt druk maak ik me er niet om.
Of toch stiekem wel???

Groetjes,
Joyce

Hoi Joyce,

Waarschijnlijk ben je in je hoofd wel met de echo bezig. Dat is helemaal niet zo vreemd. Maar zo vreemd vind ik een droom over een echo niet hoor.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik vanuit een ruimteschip onderzoek deed op de derde maan van een of andere planeet waar een reus woonde, die we in zijn huis hadden opgesloten met behulp van een magnetisch veld.

Dat is pas een vreemde droom . Ik ga ook maar niet proberen daar een betekenis achter te zoeken.

Echt vreemd was hij niet, buiten het feit dat ik alleen maar kan herinneren een duidelijke echo te zien, verder herinner ik me niets van de hele droom.

Van de week had ik gedroomd dat er een slang via het dak binnen gekomen was en me ging bijten  Ik was wakker geschrokken en kon heel moeilijk weer in slaap komen.

Grtz,
Joyce  

Hoii!!

Vreemde dromen komen mij ook heel bekend voor!! Ik heb van de week een keer gedroomd dat mijn moeder 2 kamelen had gekocht, maar dat ze maar ruimte had voor 1. En toen vroeg ze aan mij of ik er ook 1 wilde hebben.. tWas wel de lelijke van de 2, want deze had een plat snuitje enzo..  Raar.. Mn ouders hebben uberhaupt niks met kamelen en er ook geen ruimte voor haha...
En droomde een dag later ook nog  dat ik een feestje ging geven, en dat ik toen helemaal in Engeland boodschappen ging doen.. Moest ik wel door het water, maar dat stond maar tot mn middel.. Haha..

Groetjes,
Mitsj
15w

Hallo,
Toen ik weer vreemd ging dromen, dacht ik: Ja ik ben zwanger! Dit is mijn tweede zwangerschap en telkens heb ik elke nacht vreemde en heftige dromen! Soms zie ik de tweeling (de gezichtjes), dat was ook bij mijn zoontje (terwijl hij er heel anders uitziet dan in mijn droom), ook zie ik ineens mijn oma die is overleden ofzo....
Maar toen ik dus weer ging dromen, was ik dus zwanger en dat gaat door totdat ik bevallen ben en dan houd het op. Normaal droom ik wel maar onthou ik het heel zelden.
Misschien heb je hier niks aan maar zo gaat het dus met mijn dromen, en het heeft niks te betekenen verder!
Groetjes Loes

Hoi Joyce,

Absurde dromen kunnen, net als misselijkheid, gewoon een 'zwangerschapskwaal' zijn. Ook ik had daardoor door dat ik weer zwanger was. Ik vond het ook terug in een zwangerschapsboek dat dat er gewoon bij kan horen.

Het lastige vond ik wel dat ik 's ochtends bekaf wakker werd van al die avonturen die ik 's nachts beleefde... Maar ja, liever dromen dan elke dag misselijk!

Sweet dreams!

Groetjes, Vennie

Hallo dames,

Vreemde dromen....

Ik heb vannacht ontsettend vast geslapen, met een hele rare droom....
We deden een spel en moesten ons in groepen verdelen, daarna werd ik achterna gezeten in een hoog gebouw ket hele stijle trappen, waar ik heel hard af kon rennen alleen diegene die mij achterna zat was sneller...... toen werd ik wakker heel moe

liefs Lyno

Onsnieuwe ochtendritueel is dat ik mijn droom vertel en we er samen over lachen.

Zo heb ik de afgelopen nacht moeten poolen met tennisballe, waarna ik vreselijke ruzie kreeg met de eigenares van het poolcentrum
De nacht daarvoor werd ik achtervolgd en gevangengenomen door een weerbeer, die me ook nog eens uit mijn slaap hield.

Een vaak terugkomende factor is frustratie. Ik wil iets of iemand iets duidelijk maken, maar er wordt niet geluisterd.

Ik denk dat ik moeite heb met mijn lichamelijke beperkingen. Hierdoor raak ik gefrustreerd, en ik ben bang dat mensen niet begrijpen waarom ik minder werk, of ergens niet bij kan zijn.

Terug
Bovenaan