Vreemde dromen

Hoi,

Hebben jullie ook van die rare dromen? Ik regelmatig. Vanmorgen bijvoorbeeld:

Ik liep in een bos en werd achtervolgt door een weerbeer (als in weerwolf, maar dan is het een beer). Toen ik bij een huis wilde schuilen werd ik gevangen genomen door de bewoner hiervan (rare man). Ik werd gedwongen in zijn bed te slapen, maar zijn slaapkamer was volledig van glas en de man hield me voortdurend wakker, terwijl ik vreselijk moe was. Ook zaten er heel veel grote vogels in het huis.  Vreemd genoeg was ik niet bang voor die kerel, maar alleen heel geirriteerd dat ie me niet liet slapen.  Tot ik ineens besefte dat hij de weerbeer was, voor wie ik aan het schuilen was.

Iemand een verklaring? Of ook een aparte rare droom? Ben erg benieuwd.

Hoi,

Ik blijf ze gewoon opschrijven. Dan kunnen jullie een beetje meelachen.

Vannacht ging ik met mijn man naar een poolcentrum. En hoewel ik eigenlijk alleen maar even wat wilde drinken wilde mijn man een potje met me poolen. Dus hij betaalt heel veel kleingeld voor een tafel, krijgt de ballen..... maar ipv een zwarte en een witte bal krijgen we twee tennisballen (de rest was wel normaal). En in plaats van met een keu moesten we met die tennisballen gaan gooien om zo de andere ballen in de pockets te krijgen. Dat ging natuurlijk voor geen meter, dus ik werd geirriteerd en vroeg of we met normale ballen mochten spelen. Toen dat niet mocht liep ik kwaad de zaak uit. Maar eenmaal buiten draaide ik me om, liep de zaak weer in en riep keihard naar de eigenares "TRUT!!!", terwijl mijn man me op de parkeerplaats stond op te wachten met mijn jas in zijn handen.

Ik was nog helemaal kwaad toen ik weer wakker werd. En de kleine was heel hard aan het schoppen ook.

hahaha het gaat lekker met je!

mijn dromen gaan over vanalles en niks.. zal proberen ze te onthouden.
wat me wel opvalt is dat er regelmatig exen in voorkomen.
en niet steeds dezelfde, maar iedere keer weer eens een ander.
(niet dat ik 100 exen heb hoor! hahaha)

succes met dromen!

Heel herkenbaar, ik heb ook de meest bizarre dromen, word ook helemaal moe wakker soms. Helaas onthoud ik ze echt maar even...tot nu toe. Schijnt echt bij de zwangerschap te horen!

ja herkenbaar.. als je zwanger bent ben je ook helder... en spiritueel gevoelig.
Ik heb vannacht gedroomd/ervaren dat ik uit mijzelf treed en kon vliegen (dit betekend dat je contact hebt met je baarmoeder/foetus) bizar!!!!

Hoi,

Ik heb voornamelijk veel nachtmerries.
Ik ben op zoek gegaan naar enige betekenis en ik moet zeggen sommige dingen kloppen wel.

Ik heb voor info gekeken op www.droominfo.nl

Ik geloof er wel enigszins in.

Groetjes en slaap lekker

Afgelopen nacht heb ik trouwens gedroomd dat ik iemand sprak die bang was voor haar bevalling (ze was ongeveer 7 maanden). En om de angst voor het onbekende weg te nemen had ze een behandeling ondergaan, waarbij je een stofje toegedient krijgt die ervoor zorgt dat je een bevalling meemaakt (alle pijn en emoties die loskomen ga je voelen), zonder dqat er daadwerkelijk iets met je baarmoeder gebeurd. Ik werd wakker met het idee dat dit wel de meest vreselijke manier moet zijn om je op een bevalling voor te bereiden. Heel de bevalling meemaken en aan het einde nog met een dikke buik en lege armen zitten, en weten dat je binnenkort nog een keer moet!

Ik heb 'bevallen' eens op gezocht op droominfo. : "Als je droomt dat je bevalt, of een bevalling van dichtbij meemaakt, suggereert dit de geboorte van een nieuw idee. Het vertegenwoordigt tevens nieuw horizonten of een aanstaand evenement. Een meer letterlijke interpretatie van deze droom is dat het verlangen naar (of angsten rondom) de geboorte in je dromen gesymboliseert wordt."

Ik ga voor de letterlijke interpretatie. Ik ben de laatste tijd wel veel bezig met de bevalling. Aan de ene kant kijk ik er enorm naar uit ons kleintje in mijn armen te houden, en heb ik er vertrouwen in dat ik het aankan. Aan de andere kant ben ik heel onzeker over de krachten die op mijn rug komen te staan. En ben ik bang dat dit net de trigger kan zijn om een hernia te veroorzaken (waar ik nu in het dagelijks leven ook erg voor moet uitkijken).

Mooie site is dat trouwens. Staan ook hele zinnige dingen op. Alleen in voorspellingen geloof ik niet. Dromen is een verwerking van wat je overdag meemaakt, niet van wat nog gaat komen.

Vannacht voor het eerst eens heerlijk gedroomd. En ook voor het eerst over de baby. We hadden een meisje (in t echt is het een jongen), en ik moest haar verschonen en in bedje leggen. Alleen op haar kamertje aangekomen bleek dat het ledikantje nog niet was opgemaakt (lag alleen kaal matrasje in).

Dus ik had de kleine op ons grote bed gelegd (die ineens ook in haar kamertje stond) en ging lakentjes ed zoeken. Maar intussen durfde ik de baby niet alleen te laten dus stond ik de hele tijd bij het bed met het kindje te spelen. Zij was heel vrolijk en lachte de hele tijd naar me. Bij elke beweging of geluid van mij begin ze met haar armpjes en beentjes te trappelen van plezier. Heerlijk was dat.

Terug
Bovenaan