Vreemde echo, graag jullie ideeen/meningen!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Met 10 weken heb ik een echo gehad die erg vreemd was, we hebben niet echt een duidelijke uitleg gehad en ook niet naar gevraagd (stom dat weet ik maar daar denk je pas te laat )

Mijn echo was erg vreemd de kleine lag klem tussen de baarmoeder wand en de placenta, nu is mijn idee dat de placenta nog niet zo groot kan zijn met 10 weken. en ik heb nog nooit gezien of gehoord dat een baby klem kan liggen, het gevolg is nu wel dat, met 9 weken al vlinders voel en de verloskundige zei dat dat klopt omdat het zo ligt, nu bekruipt mij toch het idee dat het misschien een tweeling is, eeneiig en zonder tussenschot. Meiden vinden jullie het raar dat ik dit denk.
(als je de baarmoeder hebt, die van mij langwerpig, ligt de kleine dus in het midden en vast tussen de wand en de placenta. dan zie je alleen weefsel (grijs) en boven en onder een beetje zwart)

rare vraag maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, ik hoop dat jullie je ideeen/meningen willen opschrijven.

Groetjes quinta

Hi Quinta,

Erg vreemd dat ze niets hebben verteld bij de echo! Dat maakt het juist een stuk leuker!

Het zou raar zijn wanneer een echoscopiste niet weet wanneer het een tweeling is! Kaart het eens aan bij de verloskundige zou ik zeggen, en vraag eventueel een 2e echo aan!

Succes!

Hallo, als ik jou was zou ik de verloskundige bellen...
En zeggen dat het allemaal langs je heen is gegaan.
Of je nog een echo kan krijgen..
Miss dat de verloskundige wel meer weet..

Groetjes Natasja

Een tweeling zien ze echt wel met 10 weken. Dan zien ze twee hartjes kloppen. Als dat niet verteld is met je echo dan zal het geen tweeling zijn.

oke, dat is duidelijk. Heb je zelf of ben je zwanger van een tweeling?

Mijn verloskundige heeft een echo gemaakt, met een wat verouderd apparaat. Ik heb volgende week donderdag weer een echo in het ziekenhuis.
Ik voel de vlindertjes vandaag erg veel/vaak, heerlijk gevoel!!!
Het is me tweede zwangerschap.

hey quinta, wat fijn om je weer is op het forum te zien, we missen je op ons stukje, we staan nu op pagina 3 of 4 van zwangerworden!!!! Ik ben nu trouwens ook alweer bijna 6 weken zwanger!!!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan