vreemde eend in de.......vijver....

A

Anoniem

Guest
En hij heet roan..........

Dit kleine monsterje vind alles wat maar water is geweldig,of het nou een klein emmertje is of bad of zwembad of zoals je ziet de vijver,zelfs als  hij maar een bodempje water in een glas ziet word hij super enthousiast en meestal kleddernat.....zucht....dinsdag zat hij ook weer alvast met zijn kleren aan in het badje die op het gras klaar stond...

Groetjes mascha

Wat een ontzettend leuke foto! En wat schattig dat hij zo gek is op water. Maar dat vraagt ook wel extra alertheid want water is juist ook zo gevaarlijk. Misschien een nieuwe Pieter van de Hoogenband?

Dat is wel heel erg knap van Roan! Maar ook best wel eng.
Het is wel een superfoto hoor. Wat een kleine boef!

Groetjes,
Eveline

Ik ben ook heel blij dat dat hekwerk op de vijver zit want als ik de deur open doe is de vijver  het eerste waar hij naar toe gaat...

het zal wel een waterrratje worden maar dan geen nieuwe pieter maar
 een klein duikertje  (papa duikt ook namelijk...)

gr mascha

Hier ook zo'n klein waterratje, zelfs een afwasteil is leuk om in te gaan zitten.

wij hebben ook een vijver, maar ik ben blij dat die 80 cm boven de stoep uitsteekt en Daan kan dan ook alleen maar met een handje in het water.

gr Saskia

als je op de link klikt in het vorige berichtje dan krijg je mijn Daantje te zien in een afwasteiltje bij oma afgelopen week.

(krijg hier nog steeds geen foto's geplaatst, weet echt niet meer wat ik fout doe).

gr Saskia

Terug
Bovenaan