vreemde (eet)gewoontes

Beste dames,

Hebben jullie dit ook? Vreemde gewoontes of trek in gekke dingen?
Het is niet iedere dag, maar soms krijg zo'n trek in Amsterdamse uien! Vorige week moest ik ineens een pot kopen en heb ik de hele pot in een keer leeggegeten! Vandaag kreeg ik ook zo'n onbedwingbare behoefte in Amsterdamse uien. En weer is de pot in een keer leeggegaan!
Ik ben benieuwd waar jullie allemaal trek in hebben.

Annemarie

HOI Annemarie..bij mn eerste zwangeschap heb ik kilo's pruimen gegeten en liters melk gedronken.
Nu heb ik steeds weer ontzettende trek ik in melk...
Qua eten heb ik nog geen "rare" gewoontje maar wat niet is kan nog komen

nu heb ik daar nog geen last van bij me dochter wou ik in 1 keer milkshake's terwijl ik die normaal niet lust en broodjes frikandel mayo ikweet dat mijn vriend nog een keer zijn bed uit is gegaan om hem te gaan halen was echt heel erg bij mijn zoontje had ik het niet en nu heb ik er ook nog geen last van maar wat niet is kan nog komen

Ik ben nu 6 weken en 4 dagen en ik heb nog geen rare eetgewoontes, wel heb ik 's avonds met het avondeten dat ik ineens vol zit en dan moet er ook echt niks meer bij, anders heb ik het idee dat ik moet spugen.
Tot nu toe mag ik echt niet klagen!

Bij mijn 2 andere zwangerschappen had ik wel rare eetgewoontes, zo had ik trek in een broodje kroket, groentesoep en appels.
En ik had altijd trek in de dingen die ik niet mocht, filet american, carpaccio, biefstuk en ga zo maar door :)
Er zijn zoveel vrouwen die trek hebben in augurken, daar kan ik me dus echt helemaal niks bij voorstellen!

Terug
Bovenaan