vreemde geluiden

mijn baby maakt af en toe rare geluiden, als hij slaapt en als hij wakker is soms helemaal niet en soms om de paar minuten, het is een hoog geluid, ik denk dat ik morgen de dokter maar eens bel al zou het alleen maar voor onze geruststelling zijn, het is namelijk ons eerste kindje en alles is nog nieuw voor ons
mischien heeft iemand een andwoord voor ons?? of een tip??
 
Ons zoontje van 9 weken maakt vanaf zijn begin ook al rare geluiden. Wij dachten eerst ook: Wat is dit?
Hij kraait, kreunt, piept, gromt in zijn slaap. Als je dan gaat kijken is ie zich aan het uitrekken of ligt gewoon te slapen.
Volgens het cb zijn het een soort oergeluiden (?).
Hij is laatst nog door de kinderarts en het cb nagekeken en er is niks mis mee. En nu, als hij een keer geen rare geluiden maakt, is dat ook erg vreemd.
Maargoed, ik kan me voorstellen dat je geruster bent als je bij de huisarts bent geweest. Zou ik ook doen. Dan weet je zeker dat het oke is.

 
Mijn kleine knort 's nachts ook. Toen ik de huisarts hierover o.a. belde, vertelde die dat het gehemelte van baby's vaak nogal zacht is en zo dit gesnorkel kan veroorzaken.
Weet natuurlijk niet of dit hier ook is, maar het zou best kunnen.
 
Terug
Bovenaan