Vreemde gevoelens

Hallo allemaal,
Dank julie voor de reacties! Het is inderdaad raar hoe je lichaam anders kan reageren na het stoppen van de pil. Ik verwacht eigenlijk ook niet dat ik in ronde 1 al zwanger word. Maar als je dan gespannen borsten hebt ga je toch wel nadenken... Ik zit nu rond mijn NOD (als je van een cyclus van 28 dagen uitgaat). Maar ik heb vele verhalen gehoord (oa op dit forum) dat het soms wel maanden kan duren tot de eerste menstruatie. Dus we wachten gewoon maar af! Heb trouwens vandaag een test gedaan maar was negatief (ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht).
Ik wil nog even kwijt dat ik het een super leuk en gezellig forum vind! Laat jullie niet kisten door de opmerkingen van een of andere debiel,. hij of zij is het niet waard!

Hoi Mariska,

Ik heet Bianca en ben 23.

Het lang uit kunnen blijven van je ongi is ook de reden waarom ik wil wachten totdat ik uit mezelf ongi geworden ben voordat we er echt voor gaan.

Ik weet dat ik anders volop ga testen en mezelf gek ga maken.

Het is heel dubbel want eigenlijk wil ik zo snel mogelijk beginnen maar ik ga mezelf groot houden en nog ff wachten.

Hoe vaker ik dat zeg en typ hoe minder ik het geloof maar ik ga het echt doen!!!

Jij succes met wachten.
En misschien tot mails op het forum.

Gr.
Bianca.

Haai,

Ik ben net als Bianca 23 jaar, en ook net gestopt met de pil (eind juni) en mijn menstruatie is nu al precies op tijd gekomen! Vandaag, terwijl mijn NOD morgen was. En mijn lichaam heeft me ook ontzettend in de maling genomen

Hi Barbarella,
Hoop dat ik net zo veel geluk als jij hebt, niet dat m'n lichaam me in de maling neemt natuurlijk maar wel dat ik gewoon netjes volgens schema ongi wordt. Dit wordt een lange, lange maand!!!

Terug
Bovenaan