vreemde houding in bed....

Sinds een week doet Vera dat ook ja! Of helemaal 180 graden gedraaid hihihi.
Mijn oudste lag toen ze al veel ouder was zelfs overdwars met de benen tussen de spijlen door. Die bungelden dan helemaal naar beneden.

Mijn oudste van 3, Ilse, ligt al heel lang op haar knieen met haar hoofd op het bed zeg maar en dan heeft ze haar knuffels onder haar buik verstopt...daarvoor lag ze elk half uur anders in haar ledikantje, hoorde haar regelmatig met haar hoofd tegen het hoofd en voeteneinde bonken...

ben benieuwd of Naomi er ook een bijzondere slaaphouding gaat krijgen!!!

groetjes Yvonne

hallo,
dit is jezelf begrenzen. ze voelt iets aan haar hoofdje en ze voelt iets aan haar voetjes. zo doen babytjes ook hun voetjes langs de spijltjes of hun lichaampje voelt gewoon veilig.
groetjes knof

Renske (bijna 14weken) ligt ook vaak overdwars in bed of met de armpjes door de spijltjes, Bryan lag altijd met zn benen door de spijlen te bungelen.
In de boz leg ik Renske ook netjes in het midden neer, maar daar blijft ze ook niet zo lang liggen, kijk maar, foto van vanmorgen.

groetjes Mieke

Christian ligt ook vaak schuin in zijn bedje, een halve meter naar boven tov waar ik hem neergelegd heb. Helemaal overdwars heb ik nog niet gezien, maar ik denk niet dat mijn grote kerel zo in bed past... Die armpjes bungelen inderdaad vaak tussen de spijlen (en dan weet meneer niet meer hoe hij ze eruit moet krijgen..)...
Gelukkig zijn er lekkere slaapzakjes en maakt hij mama/papa niet wakker in de nacht, ha, ha!

Groetjes, Karin
mama van Christian (16 weken)

Terug
Bovenaan