Vreemde luchtjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vind het een beetje vervelend, maar heb nogal een beetje een vreemde vraag. Hoop dat iemand dit herkent, of me kan vertellen waar dit op duidt.
Ik heb sinds een tijdje een hele sterke lucht uit mijn vagina, vooral tijdens het vrijen ruikt het absoluut niet prettig. Het is een beetje een chemische lucht.
Ik weet echt niet wat dit is, het kwam ook zo maar van de een op andere dag en er zijn ook dagen dat het minder is. Heb wel het idee dat het met mijn cyclus te maken heeft, maar die is erg onregelmatig.

Wie weet wat dit kan zijn??

Liefs Stefanie

Hoi,

Ik weet niet of je je vagina toevallig met zeep schoon maakt, maar dan moet je misschien eens proberen om alleen met water schoon te maken. En de ene keer in de cyclus worden er meerdere bacterien aangemaakt op een bepaald punt van de cyclus.
Sterkte met het weg krijgen van de luchtjes en ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Linda

wat vervelend joh ik heb daar ook vaak last van maar gebruik dan een vaginale douche
die kan je kopen bij iedere drogist veel succes ermee

Hey Stefanie,
Een vaginale douche is helaas niet verstandig als je zwanger wilt worden. Het baarmoederslijm wat de zaadcellen naar boven moet begleiden verwijder je ermee en werkt dan niet zoals het zou moeten. Dus is niet verstandig om dit te gebruiken als je zwanger wilt worden.
Groetjes, Linda

hoi ik heb dat ook wel es gehad maar bij mij was het dan een ontsteking dus mis moet je even langs de huisarts succes

Hey,

Heb je niet toevallig nog een tampon in zitten???
Dat heb ik ook eens gehad.....

xx Es

Terug
Bovenaan