Vreemde menstruatie

<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>Ik ben al een hele tijd gestopt met de pil eerst om de reden dat ik geen menstruaties meer had en dit niet prettig vond en me zorgen maakte. </p><p>Nu om dus opnieuw zwanger te worden van ons 2e kindje. </p><p>Oke.. Ik probeer het kort te houden. Lange cyclussen gehad rond de 54 dagen. Vorige maand 44 dagen en nu werd ik opeens na 35 dagen ongesteld. </p><p>Oke top dus denk je dan.. Maar</p><p>Het begon zo vreemd met een licht krampje hier en daar meer niet. Licht roze bloed verlies dag erna wel rood en wat meer wat op menstruatie lijkt. Daarna weer stukke minder. Dacht er na 3 dagen vanaf te zijn en kreeg opeens echt hele erg krampen manlief vroeg echt of alles wel oke was.. Dat trok gelukkig na wat brufen en paracetamol weg bloedverlies werd alleen maar minder dus einde menstruatie. Dit alles vanad begin roze bloedverlies tm echt laatste bloeddruppel zeg maar duurde 5 dagen. Iemand hier ervaring mee?? Ik vind het echt heel vreemd</p>
 
Klinkt toch als een normale menstruatie? Je bent nog niet zo lang gestopt met de pil. Ik kreeg pas na 1,5 jaar een fijne cyclus en begreep mn lichaam toen eindelijk?
 
Klinkt normaal ja. Ik ben pas 3 mnd nadat ik met de pil gestopt ben voor het eerst ongesteld geworden. Toen wel een redelijk normale cyclus van ongeveer 28 dagen. De eerste menstruatie 2 dagen maar een paar druppels. De volgende menstruaties steeds wat heftiger.
Ze zeggen sowieso dat de echte menstruaties veel heftiger kunnen zijn en voelen als je met de pil gestopt bent. 
Als je je echt zorgen maakt kan je altijd de huisarts bellen. Maar dit klinkt redelijk bekend. 
 
Echt hmm okee haha. 
Ben nu 1 jaar gestopt met de pil. 
Bij de vorige 2 zwangerschappen waarvan 1 mk was ik gelijk zwanger en 2e zw na ronde 3 zw dus nog even spannend nu. Maar indd misschien ha nog eens bellen. Die gaf wel eerder aan bij kinderwens ons te moeten melden. Dankjullie wel
 
Terug
Bovenaan