vreemde ongi??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

De afgelopen maand al veel meelezen op dit forum en af en toe eens gereageerd. Nu heb ik toch zelf een vraag. Sinds eind januari ben ik gestopt met de pil na ongeveer 10 jaar. Daarvoor eigenlijk een zeer onregelmatige cyclus (maar wel zeer hevige ongi's), maar met de pil kon ik de klok er op gelijk zetten.  

1 februari de laatste menstruatie gehad (nog van de pil). Deze cylcus direct voor het eggie gegaan, met de instelling "we zien wel...". Afgelopen donderdag (m'n NOD) had ik wat bruine afscheiding, dus ik dacht de RD zijn in aantocht maar ze zijn er nog steeds niet. De bruine afscheiding echter nog wel. Ik weet eigelijk niet meer waar ik aan toe ben. Die bruine afscheiding is toch geen ongi of toch wel.

Heb voor de zekerheid gisteren een test er tegen aan gegooid.maar die was negatief dus ik ben niet zwanger deze ronde.

Zijn er meer die dit hebben gehad? kwam de ongi daarna nog door of is er een maand overgeslagen? Ik wil graag weten waar ik aan te ben.

Graag jullie ervaringen.

liefs Jan78

ps eerste ronde voor eerste kindje

Dag Jan...

Ik ben in januari gestopt met de pil. Mijn eerste menstuatie die daar op volgde was ook niet helemaal zoals ik gewend was. Ik heb eerste een paar dagen bruin verlies gehad, een aantal dagen helemaal niets en daarna flink ongesteld geworden.

Mijn tweede menstruatie heb ik sinds gisteren (shit !!! niet zwanger dus). Gisteren ook weer bruin verlies, vandaag niets en ben benieuwd hoe het morgen is.

Succes met zwanger worden!

Dag Jan...

Ik ben in januari gestopt met de pil. Mijn eerste menstuatie die daar op volgde was ook niet helemaal zoals ik gewend was. Ik heb eerste een paar dagen bruin verlies gehad, een aantal dagen helemaal niets en daarna flink ongesteld geworden.

Mijn tweede menstruatie heb ik sinds gisteren (shit !!! niet zwanger dus). Gisteren ook weer bruin verlies, vandaag niets en ben benieuwd hoe het morgen is.

Dag Jan...

Terug
Bovenaan