Vreemde ongi!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Meiden ik heb even een vraagje. Ben nu al meer als je een jaar van de pil af en dus bezig om zwanger te raken. Maar goed vorige week moest ik ongi worden en ja netjes op dag 30 werd ik ongi. Maar na precies 2 dagen was het alweer over en nog alleen licht roze en bruine afscheiding en na eergisteren en gisteren normaal afscheiding. Maar ineens vanmorgen last van donker bruine afscheiding en had ik ineens weer licht bloedverlies. Nou dit heb ik normaal nooit normaal ben ik altijd 7 dagen ongi waarvan 5 dagen bloedverlies en 2 dagen licht bruinverlies. Meiden wat kan dit zijn mijn temp is laag dus zwanger kan het niet. Ik zit echt met mijn handen in het haar want wanneer is dan de 1e dag van mijn cyclus. Ik verwachte mijn ei volgende week donderdag vrijdag. Zijn er meiden die dit ook wel eens hebben meegemaakt. Je mag weten dat ik   hier erg van baal. Want na mijn bbz en miskraam vorig jaar is dit weer de 1e ronde dat we er weer voor gaan. (half jaar na mijn miskraam dus daar kan het ook niet liggen).

Alvast bedankt.

Liefs Sharine

Hoi Sharine, ik wil wel reageren hoor , maar heb geen flauw idee

Wat je kunt doen is ovulatietesten kopen bij sensitest.nl schijnen ze goedkoop te zijn en zo achter je eisprong komen. Heb er zelf geen ervaring mee.

Of nu gaan temperaturen, elke dag voordat je je bed uitspringt, liefst op zelfde tijd. Als er een daling optreedt van 1-2 tiende en daarna minstens 3tiende hoger dan je gemiddelde, heb je een eisprong gehad. Maar goed, dan ben je te laat.

Succes!

Ik zou om je eisprong uit te rekenen gewoon uitgaan van je 1e dag van die 2 dagen. Het is tenslotte toch de 1e dag. Ik weet niet of je normaal ovulatietesten gebruikt, anders kan je dat gebruiken. Of voel je je eisprong altijd? Dan weet je t normaal ook wel. En anders wordt t om de dag klussen....

succes meid

Hey hey

ik wil wel even reageren op wat je vroeg.
Ik had ongesteld moeten worden in de week 17-24 mei maar dat werd ik dus niet.Daarin tegen verloor ik op woensdag bruinig bloed, met beetje rood erin,het duurde maar 1 dag en daarna was het over.Woensdagavond zelfs had ik er geen last meer van.Ik vond het heel vreemd en ook mijn huisarts zei dat het geen ongesteldheid was.
Dus ik testen halen, want ja het zou wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn.Alhoewel bij mijn 1e zwangerschap heb ik daar nooit last van gehad.Maar de tests geven negatief aan ik weet niet wat ik moet doen, misschien gewoon afwachten tot volgende menstruatie.ben nu ook niet meer aan de pil..
Groetjess

liefs
Christina

Ik zou ook beginnen te tellen op de 1e dag van die twee dagen dat je ongi was. Je zult misschien deze cyclus moeten afwachten meis of anders je ha vragen wat het kan zijn. Wens je heel veel succes in elk geval deze ronde.

Hoi Meiden

Bedankt voor jullie reactie. Gelukkig heeft het bloeden niet doorgezet en is het bij oranje bruinverlies gebleven. Ik denk omdat het een week ervoor een korte ongi is geweest dat het resterende een week later is uitgekomen. Nu is alles weer over en hoop ik dat ik deze week toch mijn ei heb.

Jullie ook succes met zwanger worden.

Liefs Sharine

Asjemenou, is dit aanstekelijk?  Ik moest ergens tussen 2 en 4 juni ongesteld worden (klussen was niet zo effectief geweest). Werd op 2 juni (gisteren) op dag 28  ongi. Althans...was erg weinig, ahcteraf bleek ik geen tampon nodig te hebben gehad.
Dus ik dacht, dat breekt nog wel door. Vandaag hetzelfde. Beetje bruin en stipjes rood erin, had prima met inlegkruisje kunnen doen.

Dit heb ik nog nooit gehad. Het wil wel eens langzamer op gang komen, maar niet pas na 2 dagen. Ik heb deze ronde niet getemperatuurd, dus heb geen idee.  Weet alleen dat mn borsten eerst zeer deden en sinds zaterdag steeds minder (sinds maandag nog nauwelijks).

Voor een innestelbloeding is het te laat. Bovendien is mijn cyclus regelmatig (28 dagen) en zit in ronde 6. Was er dus van uit gegaan dat ik gisteren aan ronde 7 was begonnen. Maar ja, nu weet ik niet wanneer ik dag 1 moet rekenen en dus wanneer mn ovu zal zijn. Ik denk dat ik toch maar eens ovutesten ga gebruiken.

Jullie nog nieuws?

Terug
Bovenaan