Vreemde ontlasting

Hoi allemaal,Wij zijn al een dag of 10 bezig met oefenhapjes. Banaan en pompoen waren een succes. Doperwten was een strijd en wortel “is te doen”.<br />Dat haar ontlasting zou veranderen leek ons logisch. Maar inmiddels heeft ze geen volle luiers meer maar elk uur een flutje. En niet veel poep maar vooral slijm. Bijna vergelijkbaar met gellypudding. Hoort dit ook bij de overgang met oefenhapjes of wijst dit toch op een infectie en moet ik morgen even de huisarts bellen?<br /><br />Ze is vrolijk en blij dus er zijn niet echt zorgen… Maar ik dacht misschien herkent iemand dit ☺️<br />

Hier ook ongeveer 2 weken bezig met hapjes, banaan en bloemkool zijn hier favoriet, ook de doperwten gaan er goed in! Nu heeft ze ook elke dag wel 4/5 poepluiers maar ook inderdaad elke keer een klein beetje maar wel heel stevig. Ik zie nu ook duidelijk poep signalen, 3 keer persen en het is al klaar. Sinds gister ook een beetje slijmeriger maar dat is dus niet al vanaf het begin. Merk hier ook de slaapregressie, wie weet heeft dat er een beetje mee te maken? Geen idee maar maak me er nog niet heel erg druk om. Ze heeft er gelukkig ook geen last van!

Terug
Bovenaan