Vreemde ovulatietesten....

Nog altijd niets hier, dus weer vrolijk aan de ovu testen. Nu heb ik alleen al 3 dagen maar een heel licht roze streepje. (Naast de teststreep uiteraard.) Meestal heb ik 1 dag een licht streepje en dan een donkere streep. De volgende dag al niets meer.

Nu dus al drie dagen een lichte, maar duidelijk zichtbare streep. Heeft dit iets te betekenen of komt mijn ei gewoon erg langzaam deze maand? Weet niet eens of dat mogelijk is...
Mijn verwachte eisprong is trouwens vandaag, maar ook nu enkel een lichte streep...

Heeft iemand hier ervaring mee??

Liefs Daycey

Ha Daycey,

Als ik test heb ik meestal ook 1 of 2 dagen een duidelijke en donkere streep.

Maar, er is ook een cyclus geweest dat ik alleen maar lichte streepjes had. Daarna wel ongesteld geworden, dus waarschijnlijk wel een ovulatie gehad. Alleen in de test was die totaal onduidelijk. Mijn menstruatie kwam toen trouwens wel heel erg laat, dus of dat er nu mee te maken heeft...

Nou ja, kan je ook niet zoveel mee hè!

Ik zou zeggen, blijf nog even een paar dagen testen! Veel succes meid. Ik duim voor je!

X Marieke

Hoihoi

Ik heb dat ook gehad, maar bleef toch doorgaan met de testen en toen kwam er echt een donkere streep te staan, als je zeker wilt zijn dan kun je altijd, de ozo dure ovutesten met smily kopen. Is wel duidelijker.

Succes.

Thanx! Ik blijf gewoon nog even door testen en dan zie ik het wel... Heb tot nu toe altijd een eisprong gehad, dus misschien datie langer op zic hlaat wachten??

XXX

Vandaag (vierde dag) een streepje dat echt lichter is dan de vorige dagen. Ik ga er maar vanuit dat mijn eisprong gisteren is geweest, maar blijf toch nog testen tot ik echt niets meer zie!

Terug
Bovenaan