vreemde pijn

hee meiden,

ik heb even een vraagje ik heb soms erg veel steken op me schaamstreek maar dan aan de binnenkant zeg maar.. iemand een idee?
of gewoon HA bellen? hoest veder met iedereen?

Liefsss

het is wel heeel erg laag waar je schreert zeg maar en dan langs de zijkanten ook toch maar ff langs de huisarts urine inleveren

thanks!
x

Ik heb dat ook een paar dagen gehad!! Ook geen pijn bij het plassen maar wel het idee dat het toch een beginnende blaasontsteking was ( wat regelmatig bij zwangere voorkomt) ben heeeel veel gaan drinken zodat ik de bacterie er snel uit zou plassen en mocht het na paar dagen niet minder worden of erger had ik ook de ha gebeld maar heb er nu gelukkig geen last van! Doordat je baarmoeder op je blaas drukt kan je ook last van steken hebben! Succes ermee

Blaasontsteking kun je zo krijgen, zonder dat je het door hebt. Ja ik had alleen beetje rug klachten (zeurderig gevoel).
Maar ik liep/loop dus al 8 a 9 weken met blaasontsteking. Dit is vorige week ontdekt en heb nu een kuur ervoor.
Dus gewoon je urine laten testen (is maar een kleine moeite), dan denken van dat heb ik niet. Je kan straks ook chronische blaasontsteking krijgen of de ontsteking trekt door naar je nieren en dat wil je ook niet hebben!!!

Nou ik heb eigenlijk precies hetzelfde, bij mij komt het door de tweede zwangerschap en dat de blaas van mij toch wat gezakt is en de druk op de baarmoeder laat je toch weer niet in de steek en moet je weer driekeer in 't uur :) , en ik voel ook echt net of mijn baby d'r tegen aanligt.
Het is vervelend maar is bij mij ook zo weer over, maar asl het echt een blaasontsteeking is .... weet ik niet.

Terug
Bovenaan