A
Anoniem
Guest
hallo
ik ben nog maar net aan het temperaturen alleen snap ik er niet veel van als ik nu naar mijn lijst kijk........... misschien kunnen jullie mij helpen...
ik begon
vrijdag 3 aug met 37.1(had de griep
zater 36.8/
zondag 37.0 hebben we 'geklust)
maandag 36.5(s'nachts erg warm de ventilator aangehad de hele nacht
dinsdag tot donderdag 36.3 /36.3en 36.3(middelste 'graad' geklust)
vrijdag 36.4/
zaterdag 36.6(klus dag gehad
en vandaag (36.4 (ook geklust)
dus doe het nog niet zolang, hoop dat jullie het snappen
weet dat het nog erg vroeg is om er een lijn in tekrijgen..........
en ben ongeduldig weet ik, zit er ook over na tedenken om MIJ door testuren naar de gyn......... en dat ze later mijn vriend gaan onderzoeken,
volgens mijn ha heb ik wel ergens een eisprong maar ja wanneer????????????
hij wou ook niet dat ik ging temp omdat je er dan wel teveel mee bezig bent, (kreeg wel info mee voor onvruchtbaarheids pagina's) maar ik denk dat ik mij wel laat door sturen, omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb... zit wel gemid 35 dagen tussen... vandaar dat ik zelf ben gaan temp....
alleen zie ik mijn lijst en denk ik huh?????????? snap het niet, wie kan mij mijn 'lijn'uitleggen??
groetjes
ik ben nog maar net aan het temperaturen alleen snap ik er niet veel van als ik nu naar mijn lijst kijk........... misschien kunnen jullie mij helpen...
ik begon
vrijdag 3 aug met 37.1(had de griep
zater 36.8/
zondag 37.0 hebben we 'geklust)
maandag 36.5(s'nachts erg warm de ventilator aangehad de hele nacht
dinsdag tot donderdag 36.3 /36.3en 36.3(middelste 'graad' geklust)
vrijdag 36.4/
zaterdag 36.6(klus dag gehad
en vandaag (36.4 (ook geklust)
dus doe het nog niet zolang, hoop dat jullie het snappen
weet dat het nog erg vroeg is om er een lijn in tekrijgen..........
en ben ongeduldig weet ik, zit er ook over na tedenken om MIJ door testuren naar de gyn......... en dat ze later mijn vriend gaan onderzoeken,
volgens mijn ha heb ik wel ergens een eisprong maar ja wanneer????????????
hij wou ook niet dat ik ging temp omdat je er dan wel teveel mee bezig bent, (kreeg wel info mee voor onvruchtbaarheids pagina's) maar ik denk dat ik mij wel laat door sturen, omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb... zit wel gemid 35 dagen tussen... vandaar dat ik zelf ben gaan temp....
alleen zie ik mijn lijst en denk ik huh?????????? snap het niet, wie kan mij mijn 'lijn'uitleggen??
groetjes