Vreemde thermometer

A

Anoniem

Guest
Dag meiden

Ik temp me vanaf vorige week maandag. Maar mijn thermometer doet een beetje vreemd. Gistermorgen tempte ik me en gaf hij aan 36,9 ik dacht he dat is mooi ik heb mijn eiprong gehad. Ik wilde nog even zeker weten dus tempte ik weer toen gaf die 36,8 en weer later 36,7.
Vanmorgen weer getempt gaf aan 36,8 en daarna weer 36,7 en daarna 36,6. Nou wat is dit. Dat is toch niet normaal van een thermometer hij moet toch hetzelfde blijven aangeven. Er heeft maar een min of 1 a 2 tussen gezeten.
Moet ik de eerste temp aanhouden of de laatste want als het de laatste is dan is mijn temp niet gestegen. Ik word er een beetje lamlengdig van.

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Die van mij moet ik langer vasthouden zodat de temperatuur langer kan oplopen. In het begin was ik te snel en gaf hij te laag aan. Ik wist het toen niet maar hij loopt op en dan blijft hij hetzelfde dan haal ik hem er pas uit. Misschien doet die van jou het ook dat je hem er te snel weer uit haalt.

Liefs Yvonne

Hoi

Die van mij die gaat piepen als het klaar is dus daar kan het niet aan liggen. Na de piep gaat de temp stilstaan dus vandaar.

Groetjes Sharine

Ps ik temp morgen met een andere thermometer

Hey Sharine,

Is het nog gelukt met je thermometer? Gaf de een ook anders aan dan de ander?

Liefs Yvonne

Dag Yvonne

Ik temp nu met een andere Thermometer en die geeft geen onduidelijke temp aan. Hij blijft nu al een aantal op 36,9 staan. Is niet erg superhoog maar als ik mijn gemiddelde temp voor die tijd zie ligt die rond de 36,5 en dan is het in iedergeval 0,4 graad gestegen.

Liefs Sharine

Ja, dus dat is goed. De temperatuur blijft nu zo hoog en tijdens je ongi daalt ie weer toch? Die van mij blijft 37,1, gisteravond nog.

Terug
Bovenaan