vreemde uitslag??

Hallo,

Al een paar dagen heeft Jorn wat pukkeltjes op zijn hoofd. in eerste instantie dacht ik dat het door de warmte kwam een soort van zweetpukkeltjes. maar nu zijn we een paar dagen verder en worden die pukkeltjes alleen maar meer.
nu heeft hij het ook in zijn nek, zijn haar, en op zijn borst en schouders...
ik denk nu misschien dat het een soort allergische reactie is. mijn schoonmoeder heeft hier de was gedraaid met wasverzachter... Jorn zijn kleertjes dus ook.

Om kwart voor 4 moet ik bij de huisarts zijn, ik vertrouw het gewoon ff niet. hij heeft ook last van klamme handjes en voetjes. terwijl hij alleen in een rompertje in zijn bakerzak ligt. en hij drinkt zijn flessen niet meer leeg sinds gisteren.......

ben benieuwd wat de dokter zegt en wat het is.

Liefs

KAn vanalles zijn inderdaad. Elias had het ook van wasverzachter..! En Florian heeft een tijdje allemaal pukkeltjes gehad, een week of 2 geleden. Dit waren hormoonpukkeltjes.. ze moeten de hormonen die ze bij zwangerschap/ bevalling mee hebben gekregen kwijt en veel baby'tjes krijgen daar als ze 6 of 7 weken zijn pukkeltjes van.
Hij had het trouwens wel alleen in zn gezichtje..

Hoop dat het niks is!

Connor heeft ook veel pukkeltjes maar dat komt door de bv en de 'eigen' hormoonproductie van hem die op gang komt. Hij heeft er totaal geen last van en het gaat vanzelf weer weg.
Hoop dat de zalf helpt voor Jorn

Volgens mij is ie er ook misselijk onder.. vandaag was het 2 x tijdens zijn dutje gillen geblazen, kwam ik boven zijn hele bakerzak nat van de spuug.... slaapt nu weer als een roosje... volgens mij heeft ie zelf weinig tot geen last van die bultjes... maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen...

Terug
Bovenaan