Vreemde vraag, maar misschien wel belangrijk om te weten

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik heb een misschien wel vreemde vraag maar ik wil toch weten of er meiden zijn die hier ervaring mee hebben of er meer van weten.

Ik heb laatst gehoord dat als je gemeenschap heb gehad met je mannetje dat je dan omhoog moet gaan liggen. Dus met wat kussens of zo onder je onderrug. Of met je benen de lucht in zodat het zaad goed kan zakken.

Het ziet er niet uit maar ik dacht: "alles voor het goede doel"
Maar ik zou wel eens willen weten of dit echt nut heeft?

Heeft een van jullie hier een antwoord op?

Succes allemaal!

p.s wij zitten in de 3e ronde voor ons eerste kindje.

Groetjes Bianca

ja ik heb dat inderdaad ook gelezen en ik heb dat ook gedaan vorige maand haha het lijkt mij wel het is ook beter als de man boven op je klaar komt en als die klaar komt dat die dan diep gaat want dan schijnt ook dat het verder je baarmoeder in schiet haha dus ja groetjes daphne

hallo
ik denk dat je gewoon moet genieten van het klussen
leuker klaarkomen meiden ( dat heb ik gehoord) dan is de baarmoeder klaar voor de sperma dus laat je mannen maar werken en lekker klaarkomen
groetjes

Ik heb juist gehoord dat zaadjes van nature geneigd zijn om omhoog te zwemmen en je dus niet met je benen omhoog moet gaan liggen. Ze worden trouwens met een gangetje van 40km/uur naar binnen geschoten dus dat diep gaan maakt niet zoveel uit denk ik. Het schijnt wel te helpen dat de vrouw klaarkomt want door de spiertrekkingen worden ze automatisch de goede kant op bewogen.

hai meiden ik ben hier voor het 1st vandaag maar zit zo hier en daar van alles te lezen....

Ik heb dit dus ook gelezen en heb het afgelopen weken wel gedaan haha...
t ziet er echt zo stom uit kussen onder me reet en 10 min liggen met me benen in de lucht maar idd het is voor een goed doel he
maar of het echt werkt weet ik niet ik had maandag me ovulatie en heb het toen ook weer gedaan we zullen het zien':D

Hai Meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Goed om te weten dat ik niet alleen als een  mafkees met een kussen lig en de benen in de lucht. Mijn vriend moet er elke keer om lachen. Leuk naspel hahahah

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan