vreemde vraag

Ik heb net de huisarts gebeld. Ik moet vrijdag ochtendurine komen langsbrengen zodat zij de test kan gaan doen. Ik ben namelijk al 2 weken overtijd en 2 negatieve testen verder.

Nou heb ik alleen even een rare vraag. Waar moet ik mijn ochtendurine in doen? Ik bedoel ik heb daar geen speciaal potje voor ofzo...ik doe dat niet dagelijks....hahaha
Moet het een speciaal potje zijn. Of kan het in een bakje met een dekseltje
Hebben jullie tips waar ik het in kan doen????

Ik hoop dat uit haar test een positieve uitslag komt...zucht

wat kan het anders zijn.....

Hallo...ga je nu je vragen op 16 verschillende forums plaatsen??? ben je bang dat je geen antwoord krijgt ofzo? Neem een literfles, spoel 'm om en plas erin!

hoi hoi

volgens mij kan het het beste in een glazen potje die goed is schoongemaakt
en misschien kan je ook wel iets halen bij de apotheek.

iedergeval veel sterkte en laat het ons ff weten wat de uitslag is.
groetjes jorenda

Dank je wel Jorenda voor je reactie. Ik ga zo maar ff langs apotheek om wat te halen.

Enne...ik heb dit berichtje alleen maar op deze en een andere site gevraagd hoor. Ik wilde gewoon graag antwoord thats it.

Bedankt in ieder geval!!!!

IK ben ook een anoniem, niet degene die de eerste reactie gaf. Laat je niet op de kast jagen hor.De kleine potjes van hak zijn prima, heb ik ook eens gedaan.
Groetjes en suc6

Dankje wel voor je tip anoniem.

Nee ik laat me zeker niet op de kast jagen hoor. Er zijn zat leuke mensen...en sommige mensen tja.....die moet je maar gewoon laten....

Hoi afwachtend meisje,
Spannend zeg!
Als ik jou was zou ik een urinepotje bij de huisarts gaan halen,die zijn er speciaal voor gemaakt.
Kan me je vraag goed voorstellen,doe je niet iedere dag toch?
En het staat ook een beetje raar als je aankomt zetten met een colafles...hahaha
Ik ben zelf verpleegkundige, dus is het makkelijk om een urinepotje uit het ziekenhuis mee te nemen om in te plassen,maar dat kan niet iedereen.
Succes ermee,en laat wat van je horen.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan