Vreemde vraag...

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames.
Even een beetje een vreemde vraag van mijn kant.
Hoe ziet de slijmprop eruit??
Ik heb al een zoon, maar bij hem heb ik helemaal niets gemerkt dat ik de slijmprop ben
verloren.. Dus laat staan dat ik weet hoe het eruit ziet..
Is het altijd duidelijk herkenbaar?
Ben zondag nl een soort bruin-rode snottebel (sorry ) verloren en ik heb dit nog
nooit gehad. Weleens afscheiding, maar die is altijd gewoon wit..
Zal wel niets zijn maar ik hoor toch graag jullie ervaringen.
Alvast bedankt.
Liefs Melanie

hoi,

weet niet wanneer je uitgerkend bent,maar is goed mogelijk hoor dat je je slijmprop bent verloren ik zelf heb er nix van gemerkt,kwam pas    nadat ik naar de wc was geweest erachter dat mijn vliezen gebroken waren snachts om 1 uur,maar bij mijn vriendin was het wel zo dat   ze dat gevoeld had. groetjes wendolientje

Sorry had ik er natuurlijk bij moeten zetten. Ik ben pas 26.2 wk zwanger....
We zijn nl bang voor een vroeggeboorte. Omdat ik al aardig wat buikactiviteit heb.
Zoals ze dat zo mooi noemen...
Maar ik durf niet zo goed naar de dokter te gaan. Ben bang dat ze vinden dat ik me
aanstel. Weet het niet meer zo goed. Maar ik heb maandag toch weer een afspraak
staan bij de gyn.. Dan geef ik het zeker aan.
Liefs Melanie

Hoi,
Met de slijmprop kan ik je niet helpen, heb zelf nooit gemerkt dat ik hem verloor.
Maar je moet nóóit denken dat je je aanstelt! En bij elke twijfel gewoon naar de huisarts gaan. Je kan beter een keer voor niks gaan, dan te laat.
Sterkte ermee.

hoi
Ik ben bij mijn oudste de slijmprop verloren wel in twee stukken maar het ziet er uit
als een grote prop de mijne was groter dan een knikker en het zag er glazig uit
Het voelde ook heel stug aan Ik hoop dat ik je hier mee heb kunnen helpen
groetjes corina

hoi melanie,
je kunt je in deze situatie NOOIT aanstellen. Let wel het gaat hier om de gezondheid van jullie kindje he!! En als je het niet vertrouwt is het reden genoeg om te bellen!!!
Ik heb een geplande keizersnee gehad   (vanwege ligging kindje) en geen ervaring met verliezen van slijmprop, maar het klinkt mij niet onwaarschijnlijk dat het de slijmprop was. Afwachten tot je controle-afspraak maandag lijkt mij wat laat. Advies: vandaag bellen!!! Zeker als je denkt aan vroeggeboorte...
Succes, mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi melanie,
wat ik niet begrijp als je met 26 weken een bruine,rode prop verliest dat je dan niet meteen contact opneemt,je zegt zelf dat je bang bent voor vroeggeboorte ivm buik activiteit dan neem je toch geen enkel risico??

inprincipe bestaat er geen eens een echte slijmprop want het slijm wordt constant aangemaakt ,wat het ook is het hoort niet .
op het einde van de zwangerschap kun je dik taai slijm verliezen wat wat glazig is roze/met soms bloed strengeltje erin.

groetjes yvonne

Hallo

Ik weet niet al of je actie hebt ondernomen richting de arts maar ik zou dit zeker doen. Toen ik de slijmprop verloor zag het er ongeveer zo uit als wat je omschrijft en de dag erna is ons dochtertje geboren. Zeker met de klachten die verder omschrijft zou ik er zeker iets mee doen.
Succes.

Groetjes bg

Terug
Bovenaan