Vreemde zwangerschapstest-ervaring

Hoi meiden,
ik ben al 1,5 jaar niet meer op dit forum geweest, sinds de geboorte van m'n zoontje, maar nu wil ik toch graag weer beroep doen op jullie ervaring!

Ik ben nu 1 week overtijd... heb vanaf 1 dag overtijd elke dag een testje gedaan, omdat ik de 1e keer gelijk een lichtroze streepje had en graag wilde zien of ie dikker zou worden. En inderdaad, elke dag werd t testje ietsje pietsje duidelijker en donkerder. Vrijdagochtend had ik een streep die al zichtbaar was voor de controlestreep er was, dus ik dacht: dat zit goed! De streep was nog niet zo donker als de controlesteep, maar echt heel duidelijk zichtbaar. Vanochtend weer testje gedaan, t laatste testje dat ik in huis had, vol verwachting op die dikke vette donkere streep... en tot mijn grote verbazing was er geen streep te zien!! Niet eens t allerlichtste steepje.... ik was zo verbaasd!! Je hormoon kan toch niet binnen 2 dagen helemaal uit je lichaam verdwenen zijn??? Zeker niet gezien ik geen bloed verloren heb... zou t nou gewoon een fout testje zijn, of zou t echt kunnen dat ik geen hormoon meer heb? Vind t zo vaag!

Serana,

Dat is idd erg vaag, ik zou even testen met Clearblue, zo'n digitale versie. Maar euhm...weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar als een test eenmaal positief is zou ik ook niet meer zo vaak weer testen. Positief is positief...nu ben je wrs erg onustig voor niets!

Je hcg kan niet zomaar uit je lijf zijn, na beide mk teste ik ook gewoon nog positief, dus dat zegt niet meis. Geef niet op en ik zou over een paar dagen een digitale test doen.

Heel veel suc6!

Liefs grotebroer

hoi! ja ik weet t haha... niet zo veel testen... geloof dat veel vrouwen daar last van hebben (zie: http://pregnancy.baby-gaga.com/cartoons/cartoon5)

Ik heb net 2 miskramen achter de rug, dus blijf onzeker bij een licht positieve test, ik heb zoiets van: eerst ff zien dat die lichte streep donker wordt voor ik blij ben... heb ook t idee dat t hormoon niet zomaar verdwenen kan zijn... morgen ff digitale test halen idd en als die positief is, dan zal ik t laten rusten ;)

Hoi Serana,

Ik wist ook niet goed hoe ik het moet opschrijven en bedoelde het ook niet als een aanval, maar gelukkig vat je het ook niet zo op. We zitten eigenlijk in hetzelfde schuitje, ik heb ook 2 miskramen achter de rug. Toch blijven we hoop houden.

Mijn duimen draaien voor jullie! Laat je het nog even weten?

Liefs grotebroer

Nee ik snap goed wat je bedoelt, weet inderdaad zelf dat je beter niet steeds kan testen, maar t verlangen om t zeker te weten is zooo sterk, heb jij dat niet? Ik heb online digitale test besteld, komt morgen binnen... ik laat ff weten hoe t ging! En als ie positief is, bel ik gelijk ff de vk, want omdat ik 2 miskramen heb gehad, zal ik waarschijnlijk wel n vroege echo mogen, om gewoon de onzekerheid we te nemen... met 7 weken kunnen ze t hartje al zien toch?

Hoi Serana,

Ik moet je iets bekennen... ik heb ook getest zondag en vanochtend...schaam, schaam! Bij mij is de test niet duidelijk en ik vrees dat ik gewoon ongi wordt. Na m'n curettage is er nog geen 1 cyclus gelijk geweest. De 1ste cyclus 9 weken, de 2de 3 weken en de 3de ??? Nou ja, als de ongi nog niet op gang komt dan test ik woensdag of vrijdag weer... Dus tja al ben je nog zo stellig over testen ook ik doe er aan mee, hihi!

Ik had getest met clearblue gewoon die met de + zeg maar, de ene streep was duidelijk en de 2de super vaag, ik heb het gevoel dat ik naar de voorbedrukte streep kijk dan naar een zwangerschap streep.

Ik mocht bij de 3de zwangerschap met 7 weken komen en ja je zag hartactie, helaas ging dat toen mis.

Ik ben zeer benieuwd hoe het bij jou verloopt! Houden we elkaar even op de hoogte?

Liefs grotebroer

Hoi grotebroer
ff voor de duidelijkheid: je hebt 2 testen gedaan, en op allebei was een vage streep te zien? Op welke dag in je cyclus zit je nu? Wat spannend zeg! Lastig dat je steeds onregelmatig bent geweest, dan weet je niet precies wanneer je NOD is... je snapt dus ook goed t gevoel van spanning en angst dat t wéér mis gaat... je had zelfs een hartslagje de laatste keer? jeetje dat zal niet makkelijk voor je zijn geweest, toen dat mis ging...

Tja ik denk dat t ook komt omdat t hiervoor fout is gegaan, dat je door je onzekerheid meer gaat testen... toen ik zwanger was van mijn zoontje, had ik een dag na mijn NOD een positieve test en toen heb ik niet meer getest, t kwam helemaal niet in me op dat t bij mij fout zou kunnen gaan, ik was gewoon zwanger!! Maar ja, nu t 2 keer mis is gegaan kijk je er ineens heel anders tegenaan... ik moet me ook erg bedwingen om toch niet een test te kopen, morgen komen de internettesten pas binnen... maar t moet niet gekker worden haha,ik geloof dat ik dit jaar al aardig heb meebetaalt aan de kerstpaketten van de medewerkers van ClearBlue hahaha!

Nou spannend... we wachten af! :)

Terug
Bovenaan