Vreemdgaan...

A

Anoniem

Guest
Meiden, ik kan het niet voor me houden. De moeder van deze jongen gaat vreemd..

Dit is Mike zv Jennifer, ook wel bekend als Babbelaartje.

Kom ik vanochtend bij Monkey Donky, waar we onze noordelijke forumdag hebben gehouden. Staat Jennifer daar met een hele club moeders met kids VAN EEN ANDER FORUM!!! En dan durft ze mij te vragen of IK vreemdga (ik had met een moeder van zwangerschapsyoga afgesproken)! TSSSS!

Nee hoor, alle gekheid op een stokje. Het was hartstikke leuk weer vanochtend in de ballenbak. En het wordt er zo nog eens druk.
Jen, we moeten niet te vaak anderen meenemen hoor daar naar toe, wordt veel te druk! hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Oho Ellen!!!! Wat een goeie titel voor je topic, daar gaan we massaal intrappen, dat snap je natuurlijk hahahahaha!!!

Maar ik heb 1 vraag voor Jennifer, o nee 2:

1. Wélk ander forum
2.Hoe heb je daar nou tijd  voor kunnen vinden.... (of was je met een busje pubers naar de ballenbak afgereisd??)

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad, ook onafhankelijk van elkaar dus!!

Groetjes
Susan

HAHAHAHAHAAH
Ellen hoe kom je er op op zo een topic te noemen.
Ik ben er zelf ook ingetrapt HAHAHAHAHAAH
Ik dacht oneee...het zal toch niet, ik heb je vanochtend nog gezien, een happy family!

Leuk bedacht hoor

Maar idd, ik was er met een ander forum!
Een kluppie mama's van beebiesite, daar klets ik ook al een poosje mee en daar zijn wat meer moeders uit het noorden!
Weer heel anders maar ook heel gezellig!

En dit is Ellen met man en Julian!!!

liefs jen

Hahaha Susan, nee geen busje met pubers, maar ik ben op woensdag en vrijdag vrij!!!
Dus dan heb ik tijd voor zulke dingen

liefs jen

oh oh oh wat een boefjes zijn jullie!!! Helemaal ingetrapt

Terug
Bovenaan