vrees van niet

A

Anoniem

Guest
hee meiden

nou, ook bij mij vandaag de eerste tekenen van mijn ongi. Heb nu dus eens die tampontest gedaan, alleen kwam er alleen oud, slijmerig (sorry hoor) bloed uit. Heb dus net even een testje gedaan en zit nu op de uitslag te wachten.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik al ongi wordt want het duurde steeds veel langer. Bovendien komt mijn man morgen na een week Canada weer terug, dus zou niet zo leuk zijn.

Heb zo het idee dat het weer niet raak is. Na een tijdje heb ik, bij het doen van zo'n test, totaal geen vertrouwen meer. Nou ja, ik zal eens even gaan kijken..............

Nee hoo, weer niks. Nou ja, dan maar wachten tot ik ongi word, of tot ik weer een neiuwe test mag doen.
En anders gaan we vrolijk   verder naar ronde 7.......

liefs wondernetje

He meid, balen! Maar geef de moed niet op hé!!

Groetjes T.H.

he jammer hoor!

Kan me voorstellen dat je de moed af en toe verliest (heb ik ook) maar   je hoort vaak genoeg dat het wat langer duurt.

Ik ken een paar moeders die ook beide een jaar zijn bezig geweest en geweldige kinderen hebben dus verlies je hoop niet! (Zou fijn zijn als het wat sneller ging maar ja)

Misschien heb je volgende maand geluk, ik blijf duimen hoor!

Ik moest zelf vandaag ongi worden maar er is nog niets, toch denk ik dat het bij ons ook niet gelukt is deze maand, wel veel geklust maar echt een ander gevoel heb ik niet. Dus ik zal ove 2 weken ofzo wel weer ongi worden.

Veel succes

Terug
Bovenaan