vreet buien

hallo,

ik ben sinds een maand gestopt met de pil.
3 dagen na mijn eisprong heb ik vreselijke last van vreet buien. ik eet vanalles wat los en vast zit.

toen ik stopte met de pil bij mijn eerste kindje had ik daar geen last van.

wie heeft dit ook gehad?

ik kom best vaak op het forum maar laat niet zoveel berichtjes achter. ik wil even zegen dat ik met jullie mee leef vooral met degene die voor de zoveelste keer naar de volgende ronde gaan. ik hoop dat iedereen snel een positiefe test mag hebben.

liefs henny

Ik ken dat niet. Maar het kan met je leeftijd te maken hebben en de hormonen. Zo kun je ook als je ouder wordt ineens last van menstruatiepijnen krijgen die je voorheen niet had. Zo ook de vreetbuien die je eerst niet had. Maar je lichaam herstelt zich eerst na de pil. Elke zwangerschap is anders, dus wellicht ook elke keer dat je herstelt van de pil. Ik zou me in ieder geval niet druk maken. En trouwens, kun je zwanger zijn?

Erg he, dat wachten.....het duurt zo lang!

Ik heb alleen vreetbuien als ik ongesteld ben of ga worden. Dan eet ik echt de hele dag door als ik niet uitkijk!

Succes!

Groetjes, Tessje.

hoi hoi allemaal

ik ken het een beetje wat je zegt ik ben al dan vanaf okt gestopt.
en ben sindsdien 1 keer ongesteld geworden en tot op heden begin jan alleen wat bruine afscheiding.
en sinds een maandje nu eet ik ook meer dan normaal normaal eet ik in de ochtend 1 boterham zijn er nu twee en de middags drie en nu 4 en dan meestal een appel tussen door en dan als ik weer honger heb weer paar boterhammen.
dus ik heb ook vreetbuien.
groetjes liesje

Terug
Bovenaan