Vreetbui?!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb 9 maart mijn NOD en ben best wel zenuwachtig of het dit keer raak is. Ik heb alleen enorme vreetzin ik eet alles wat los en vast zit en alles doorelkaar. Kan dit een teken zijn of zullen het de zenuwen zijn? Hebben er nog meer mensen last van?

Veel liefs,

Suus 1980

He Suus,

Ik wil niet de negatieveling uit hangen hoor, maar ik denk eerder dat het zenuwen zijn. Waarschijnlijk weer een "leuk"grapje van het lichaam. Tenminste ik heb wel het gevoel dat mijn lichaam me af en toe belachelijk zit te maken. Allerlei signalen geven en ondertussen gewoon ongi worden.

Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat dit echt een goed teken is. Ik duim in elk geval voor je.

Groetjes Carina

Hoi Suus,

We moeten nog een paar dagen wachten.. he ga jij gelijk testen? en over je eetbuien dat heb ik  de andere maanden wel gehad  helaas was het bij mij niet zo..maar het kan natuurlijk altijd dat dat bij jou wel zo is..Ik hoop het voor je!
Ik heb alleen het idee dat ik vaker dan anders naar de wc moet....heb jij verder nog dingen die je op waren gevallen deze laatste dagen? ik hoor het wel

succes met nog even wachten liefs elvira

Hoi Elvira en Carina,

Bedankt voor jullie reacties!! Ik hoop echt dat het gaat lukken en ook bij jullie ik ga echt duimen. En ik ga ophouden met de zenuwen te krijgen ik wacht gewoon af en als het nu niet is dan maar weer op naar de volgende ronde met goede moed.

Veel liefs, Suus 1980

Hallo dames,

Nou ik ben begin januari gestopt met de pil en ben ook fanatiek gaan sporten. Verder lust ik alles en heb misschien iets te veel gegeten de laatste tijd. Door deze 3 factoren voel ik mij nu een opgeblazen olifant, al mijn kleren zitten strak. Vandaag is mijn NOD en er is nog niets....wat ik raar  vindt is dat ik niks voel...2 weken geleden was dat wel anders toen had ik allerlei zwangerschapsverschijnselen leek het wel.
Vanmorgen was ik wel een beetje missenlijk, hmm misschien moet ik maar gaan testen vandaag. Ik hoop dat ik niet te vroeg test of dat mijn ongi toch nog komt.
ladies allemaal veel succes en we houden elkaar op de hoogte,

groetjes Irene.

Terug
Bovenaan