vreetbui!!

A

Anoniem

Guest
joehoe!! mijn man en ik hebben echt al drie dagen zin in chocola, maar ik haal expres steeds niks in huis omdat we (eigenlijk) aan het lijnen zijn....
maar nu was ik net koffie aan het zetten en toen zei mijn man: koekje erbij??
en toen kregen we allebei zo'n onbedwingbare trek in chocola dat mijn man het nu aan het halen is bij de supermarkt.... ihihihih erg he?
maar dan hebben we straks wel lekker koffie met chocola!!
heerlijk!! het water loopt me in de mond als ik eraan denk!!

eigenlijk is het echt te erg.... maar ja....   zo af en toe..... moet kunnen.... toch??

groetjes marijke

hahaha terwijl ik het lees eet ik het erg he ik hep het ook zo erg af en toe pff
gr stephanie

Ja.. da's behoorlijk erg eigenlijk. Maar wel lekker.
Groetjes Veerle

haha, ik heb al een halve kaneelstok op...overgehouden aan lowlands omdat we de muntjes moesten opmaken...gelukkig was het de laatste helft hihi

groetjes Yvonne

oh erg!!! ik was deze week ook weer aan het opletten, maar vandaag 2 stukken appeltaart op, met slagroom, ijs ook met slagroom en toastjes met gorgonzola... nu voel ik me schuldig!!!!!
dan zeg ik tegen mezelf: vind je het gek dat je niet afvalt!!!

Mmmmmmmmmmmm....dat is wel erg lekker!
Hebben jullie je nog een beetje kunnen beheersen of is alles nu op

Wat vertel je me nou  zit je je vingers nog af te likken

Als het dan maar bij deze ene keer blijft!!   hihihi

groetjes Wan

OHOHOHOHOHOH... WAT WAS HET LEKKER!!!!

haha mijn man kwam thuis met appelflappen en een zak m&m's.... en alles is opgegaan..... we hadden als excuus dat als we het niet allemaal in 1 keer op zouden eten dat we dan vandaag weer gingen snoepen.... dus dan maar alles in een keer op....
wat erg he? achteraf voelde ik me meteen alweer dik... hihihih...

nou ja, het was wel ernstig lekker hoor! en zolang we het niet dagelijks gaan doen moet het kunnen af en toe hoor....

liefs marijke

Terug
Bovenaan