vreetbuien en misselijk

Hai meiden,

Wat gebeurt er toch met m´n lijf! Ik heb last van vreetbuien en misselijkheid! En die misselijkheid komt niet van die vreetbuien heel raar allemaal.

Ben ik de enige of hebben jullie hier ook last van?

Ik ben nu 5 weken zwanger en nog steeds super blij!!

X Suus

Hallo Susan,

Die misselijkheid herken ik. Dat begon hier vorige week donderdag en wordt met de dag erger. Vanmorgen maar 1 slok koffie kunnen drinken.

Eetbuien heb ik gelukkig nog geen last van.

Ook ik ben 5 weken zwanger na een onzekere week nog steeds zwanger en gelukkig geen mk.

Gr. Anne

Hoi,
Nou,die misselijkheid ben ik nu met bijna tien weken gelukkig voorbij....maar die vreetbuien!Wat ik vanmiddag allemaal niet opheb,als ik daaraan terugdenk,dáár word ik wel misselijk van.Twee stroopwafels,bami van de chinees die gisteren overwas,nootjes,weer bami,snoepjes,weer nootjes,nog maar eens in de bamibak, voor de gezelligheid nog maar een stroopwafel,en toen mijn oudste dochter uit school kwam hebben we samen nog een ijsje op!Nou toen heb ik mezelf even een schop onder mijn kont gegeven!Bij de andere twee zwangerschappen kon ik mezelf beter in de hand houden en was ik ook niet zoveel aangekomen,bij de eerste acht kilo,en bij de tweede twee kilo,maar als ik me nu niet wat beter kan beheersen,gaat het goed fout ben ik bang.En ik ben ook niet een van de slankste!

@anne Wat vervelend dat je een onzekere tijd hebt gehad. Gelukkig geen mk. We hebben natuurlijk allemaal nog met onzekerheid te maken maar ik begrijp hieruit dat er wat is gebeurt vorige week?
@sjaantje Wat herkenbaar!! nu ben ik wel misselijk van het vreten! :) Bij mijn zoontje had ik dit niet maar ben toen wel 12kilo aangekomen. Moet me echt gaan inhouden en hopen dat het straks over is met die vreetbuien.

Geniet van deze mooie maar onzekere tijd! Op naar de mooie echo's!

X

Hier vooral smorgens vroeg en savonds vanaf ongeveer tijdstip avond eten misselijk. Over het algemeen gaat het smiddags wel aardig....
Ik moet van mezelf ontbijten maar heb erg sterke moeite mee, doe meer dan een uur over 2 broodjes (aan 1 heb ik dan weer echt niet genoeg) Avond eten krijg ik echt niet weg.... alleen de lucht al.... dus meestal wat crackers en wat yoghurt. Drinken lukt wel heel goed, maar bah bah wat ben ik het misselijk zijn zat zeg... maarja dat zullen jullie ook allemaal zijn!

Vandaag alweer 9 weken.... het gaat tegelijk toch ook allemaal wel heel snel...!

haha, wat grappig om te lezen allemaal.
Iedereen heeft wel wat.
Moet zeggen dat ik er niet zo'n last van heb, gelukkig.

Hoop toch echt dat het niet zo heel erg voor je wordt, de misselijkheid, het is zooo vervelend!
Ik heb het tot nu toe maar een laar keer gehad, ben vooral moe en mijn borsten zijn voller en doen zeer.

Maar zolang je je niet goed voelt is het wel een teken dat het goed zit,dat is dan wel weer fijn! Probeer je daar aan vast te houden meid!

Liefs

Ja idd grappig en stiekem fijn te lezen dat jullie ook vanalles hebben al zou het fijn zijn als het weg was.

Ik begin het nu een beetje door te krijgen. Ik wordt niet misselijk van eten en lust gelukkig nog steeds alles al heb ik meer zin in zuivel. Ik wordt misselijk van teveel doen. Net even met mijn zoontje mijn auto gewassen en ben gewoon kapot en misselijk.
Lekker dan als dat nu al begint de buik moet nog groeien.
Nou ja we zien het wel, vind het wel de moeite waard!!
X

Terug
Bovenaan