Vreetbuien, niet normaal!!

Nog meer meiden die ongecontroleerde vreetbuien hebben? Ik kan de hele dag alleen maar aan chips en patat denken. Ik moet me zo inhouden om niet los te gaan op alles wat lekker is....

Zat van de week 's avonds op de bank, pot met ministroopwafels, mentos en chocolade binnen handbereik. Werd zo misselijk van mezelf dat ik het snel heb weggelegd (nadat ik nog even snel 3 stroopwafeltjes had veilig gesteld hihi!). Ik heb mezelf voorgenomen om niet meer zoveel aan te komen als met mijn zoon (na de 20 kilo ben ik gestopt met wegen) maar op deze manier gaat het niet lukken. Gelukkig heb ik alle zwangerschapskilo's er wel weer afgekregen maar leuk was het niet.

Ik ga vanmiddag boodschappen doen en maar japanse mix halen en dat soort gore dingen. Heb ik iig nog wat te knabbelen....

Groetjes Joy

Ongecontroleerde vreetbuien niet, maar ik heb wel voor het eerst van mijn leven echt van die HONGER momenten :). Normaal lunchen wij op werk om 13 uur, maar ik red het gewoon niet meer, ik MOET om 12 uur wat eten anders word ik gek!

hier ook niet echt vreetbuien, maar ook veeeeeeeel honger! En aan de andere kant weer misselijk bij het idee dat ik wat ga eten...ja hoe krom :s
Bij Liam ook 24 kilo aangekomen :eek:
Zit nu al op +3kilo ;( en ben pas 11 weken!
Maar ik ga echt van mn stokkie als ik niet wat eet! Ik hoef niet veel gewoon iets voor de vulling....
Ik heb besloten er maar wat geld in te invensteren, omdat ik ook geen zin heb om weer 24 kilo aan te komen...Ik vind veel verzadiging in fruit en die vergeperste sappies van de appiehappie. Ik zorg dus dat ik daar een voorraad van heb en kan nemen wanneer ik wil! Lijkt me beter dan alles maar eten omdat je 'honger' hebt!

Hi
Ik had in de eerste weken erg veel zin in eten en veel. Dat is nu een beetje voorbij. Ik eet wel meer en de gehele dag door maar ik merk dat ik het ook nodig heb. Anders wordt ik een beetje weeig op de maag. Maar ik pas nu wel wat meer op wat ik eet idd. Maar soms ..haha..neem ik ook gewoon waar ik zin in heb..;)
groetjes

haha wat leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb geen echte vreetbuien, maar ben verzot op alles wat uit een frituurpan komt. Gelukkig hebben we er zelf geen1. Ook de grote M voorbij rijden is erg moeilijk.
Ben tot nu toe alleen nog maar afgevallen, dus een snackje op zijn tijd ach...........

Ik ben van mezelf al een lkkre eter... vind het heerlijk 's avonds om lkkr toastje en chipje en toen ook nog lkkr borreltje...
Nu ik zwanger ben, heb ik er bijna helemaal geen zin meer in! Ben 1,5 kilo afgevallen (wat me Sonja Bakker met moeite lukte...) 's Avonds verplicht ik mezelf om nog wat te eten, omdat ik er ook al bijna geen avondeten in krijg en omdat ik anders 's ochtends zo misselijk ben... Maar die toastjes laat ik bijna altijd staan! Op zich mooi natuurlijk, maar ik vond het altijd zo gezellig 's avonds haha!
Heb wel het idee dat mijn eetlust een beetje terugkomt, maar nu meer richting de zoetigheid, deze week is chocola aan de beurt ;)
Ook kan ik een hele week zin hebben in Mc...en als mijn vriend dan eindelijk toezegt dat we er heen gaan, hoef ik niet meer...Vooral voor hem zwaar frustrerend :D hilarisch zo'n zwangerschap ;)

de zure bommen ( geen augurken, maar snoep!), zoetzure snoepjes, gesuikerde spekkies... normaal niet in huis, maar zo ontzettend zin in en zoveel ook gelijk!!! ik hoop ook niet dat ik meer dan 20 kilo aankom want dan moet ik toch haast naar het ziekenhuis ivm gewicht!

Hier helemaal geen vreetbuien. Bij de andere keren ook niet gehad. Wel ineens een andere smaak. Zo at ik nooit fruit, nu ineens heb ik zin in appels!!! Ook komkommers en wortels doen het goed!
Ben ondertussen ruim 6 kilo afgevallen!!!! Tja....afvallen doe ik zonder moeite tijdens een zwangerschap (terwijl ik meer en gezonder eet!!!)
Bij de eerste ook rond de 6 kilo afgevallen, bij de tweede keer ruim 10 kilo!!!!

Terug
Bovenaan