vreetbuien....

Hallo!

Voor mij zit het er waarschijnlijk deze ronde niet in om zwanger te raken. Mijn bekende vreetbuien zijn alweer aangekomen en dat heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden. Ik weet niet wat dat is, maar ik heb dan zo'n trek en honger!

Ik ga er maar niet meer vanuit dat het nog gaat lukken deze maand :(

Groetjes, Tessje.

jammer hoor!maar je weet nog niets zeker toch!!

ik ben al ruim 2 weken overtijd en al 2 tests gedaan en geven aan dat ik niet zwanger ben!ik snap er niets meer van doe van het weekend nog een test en als er dan niets uit komt wil ik een bloedtest laten doen!!

succes liefs petra

Hoi Petra,

Jeetje, al zo lang overtijd en nog steeds geeft de test niets aan? Vervelend zeg, die onzekerheid....maar je hebt nog hoop, toch? Ik hoop dat de tests snel positief zijn!

Ja, ik wacht maar gewoon af wat er gebeurt. Als het goed is word ik rond vrijdag ongesteld...of niet....

Groetjes, Tess

eigenlijk durf ik niet te hopen meer!!zeker niet na weer een negatieve test!!mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar waarom geeft die test het dan niet aan!!mijn laatste menstruatie was op 26 december!!word zo langzaam aan gek van die onzekerheid!!

heb ook echt zeer pijnlijke borsten!!eerst allen mijn tepels maar nu heel mijn borsten!!ik snap het niet meer echt niet!!

liefs petra

Ik wil je niet al teveel hoop geven, maar ik heb hier op het forum weleens gelezen dat iemand na twee weken overtijd nog steeds een negatieve test had, maar toen opeens toch een positieve test. Misschien dat het bij sommige vrouwen langer duurt voordat er voldoende hcg is om de test positief te laten worden.

Waarom ga je anders niet meteen naar de huisarts? Ik kan me voorstellen dat je jezelf behoorlijk gek maakt zo...Een bloedtest is toch ook nauwkeuriger dan een normale test? Dit weet ik niet zeker hoor...

Succes en laat je het even weten?

Groetjes, Tessje.

hey petra
ik zou als ik jou was gewoon nog een keer testen als die dan nog negatief is even langs de ha voor een test,
ik heb wel een gehoord dat de test negatief was en bij de ha positief mijn moeder had dat ook.

veel suc6 en ik hoop voor je dat de volgende test positief is.

groetjes desire

Terug
Bovenaan