vreetzakje...

naast "gewoon" eten, probeer ik ook regelmatig iets nieuws uit met swen.

krentenbollen vindt hij bijv. heerlijk.
hte eerste spekje (snoep) heeft hij ook al smekkend weggewerkt en gisteren at hij voor het eerst een pitabroodje met kaaas uit de oven!
vorige maand heet hij een paar mosselen gegeten.

wat hebben jullie wat eten betreft al eens geprobeert?

Ik ben meer van de gezonde dingen...hier heb ik al avocado (had ze zo een halve op, smaakt m.i. nergens naar...), pompoen, Chinese peer, lychees en lekkerbekje. Ze lust tot nu toe alles gelukkig!

Ben nu ook meer geneigd om dingen te gaan geven maar hou me in!

Hij heeft wel zaterdagavond een frietje gekregen, die ging er in als koek hahahaha.

meer wil ik niet doen, lijkt me niet goed voor zijn maag, na zijn eerste verjaardag dan wil ik nieuwe dingen proberen

Ha Carina, nee, dat weet ik bedoelde het ook niet zo. Sorry, dacht even snel wat typen en las later dat het niet zo aardig misschien over komt. Ik bedoelde eigenlijk dat ik juist nu met haar allerlei fruit aan het uitproberen ben. Zelf at ik altijd alleen maar appels, maar vind het nu juist leuk om nieuwe fruit soorten te kopen om te zien hoe ze er op reageert! Kaki fruit wil ik ook nog proberen, waar smaakt dat naar?

Lukt het hem om de rozijnen goed op te eten? Yinthe is ook een rapley-er maar durf nog niet zo goed rozijnen te proberen. Ze kan ze prima pakken, dat zal het probleem niet zijn, weet alleen niet of ze ze weg krijgt. Misschien vanmiddag maar eens proberen.
Ze krijgt hier 'gezonde' friet. Bij de AH heb je franse frietjes (ligt in het koelvak, bij de groenten en zo) zonder zout o.i.d dus puur aardappel. Makkelijk te maken in de oven. Voor ons doe ik er wel kruiden overheen, maar zij krijgt ze zo. Makkelijk uit het vuistje te eten voor haar en lekker voor ons!!

Iemand anders nog geslaagde etenswaren tips?

het is je vergeven....
kaki smaakt lekker zoet, maar kan nou niet echt zeggen waarnaar. ik weet zeker dat het haar zal smaken!

rozijnen zijn geen probleem. de eerste keer liet hij ze een paar keer uit zijn mond vallen, of haalde hij ze eruit om ze daarna weer terug te stoppen. nu eet hij ze niet, maar vreet ze! als hij het doosje ziet begint hij al te lachen!

oja. ook lekker... een boterham met pindakaas! ipv van gewone smeerkaas gebruik ik die puntje van la vache quiri. lekker vind hij die!

Hoi,
Toen ik spekkie las schrok ik wel een klein beetje....
Ik heb pas een cursus kinder ehbo gevolgd, het eerst wat we te horen kregen was dat spek gevaarlijk is voor kleintjes, ze kunnen er makkelijk in stikken, zet namelijk op in de keel... Zou dus alleen even willen zeggen, kijk ermee uit!!!!!

Verder heerlijk natuurlijk dat ie alles zo 'aanpakt'.

Groetjes, mama van 2 kanjers

Terug
Bovenaan