vreselijk die buikpijn

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, nou ik denk toch echt dat die rot duivels weer gaan komen, ik heb nu al 2 dagen vreselijke ongi pijn en het word steeds erger, ik kan er echt gewoon bij na niet van lopen zo erg, nou weet ik het ook niet meer hoor, er is nog niks gesignaleerd   en heb afgelopen week heel veel kwaaltjes en verschijnselen gehad en zelfs 2 lichtposi testen, maar het ziet er echt naar uit dat ik ongio ga worden, ik ga vandaag maar lekker de hele dag op de bank hangen denk ik, want ik baal er best wel een beetje van, Ik hoop dat de duivels wegblijven maar mijn buik doet toch anders vermoeden, maarja jullie horen het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heel veel liefs venessa

ontzettend voor je dat het niet je ongi is!!!! Lijkt me ook zo raar na twee positesten, maar ja, je weet het nooit...........

Doe lekker rustig aan vandaag, op de bank, tijdschriften, soaps en chocolade of iets anders lekkers!

Liefs Mienetje

Nou meid,
Hoop dat ze weg blijven,. maar weet ook niet hoor!!!
Ga maar lekker op de bank en hopelijk valt het dan alsnog mee!!!
Ga duimen!!!!

Liefs Sandy

Hee Venessa

Hoe kan dat nou na 2 licht positieve testen...is het echt ongipijn?
Kan het geen zwangerschapspijn zijn?
Is toch raar?
Nou meid wens je veel sterkte vandaag....en nog steeds succes.
Hoop dat het echt iets anders is dan je duivels hoor!

Liefs Linnepinnie

Hoi Venessa,
ik hoop echt dat het wegblijft!!! Heb vandaag mijn NOD. Maar geef de hoop niet op, misschien zijn het wel tekens van zwangerschap. Heb je vanmorgen getest?

hoi venessa

de vorige keer dat ik zwanger was had ik ook ontzettende buikpijn,net als met ongesteld worden.tot de 7e week!bij mij was t mn dikke darm die herrie schopte.zo vermoeiend.maar wel zwanger.helaas ging t mis,maar dat had niks met de buikpijn te maken.het vruchtje groeide gewoon niet door na 6,5 weken.misschien hield daarom toen ook de buikpijn op?wie zal t zeggen...
maar jij bent dan echt wel zwanger meissie!!!ga anders ff naar de huisarts als je zo'n buikpijn hebt en je blijkt toch zwanger kan je je beter na laten kijken.ik heb dat toen niet gedaan omdat ik wist dat het mn spastische darm was.ik heb het nu weer,3 dagen na mn eisprong,dus ik heb goede hoop hiero.
ik duim voor je!
groetjes kari

nou meiden, vanochten schreef ik dat berichtje over die buikpijn, en nog geen tien minuten later had ik al lichtelijk wat bloedverlies, nou moet ik wel zeggen dat normaal als ik mijn ongi heb dat het meteen heel heftig is en nu is het maar heel weinig in verhouding tot wat ik normaal heb, en de buikpijn zakt gelukkig ook al wat weg, dus misschien is er toch nog hoop!!!!, ook zat er was oud bloed bij, maar hoe zat dat nou als je een innesteling hebt, kan dat bloedverlies dan ook de hele dag duren?????

wel heel erg bedankt voor al die lieve berichtjes allemaal
liefs venessa

Terug
Bovenaan