Vreselijk koud!!

<p>Hoi allemaal,</p><p>Afgelopen dinsdag onze echo gehad en wij zijn 9 weken in verwachting.  nu ben ik al 3 weken kotsmisselijk en heb ik het echt vreselijk koud. Vooral handen en benen. Een warm bad helpt bijna niet.  Hoort dit ook bij zwanger zijn?</p>

Haha ik ben pas 5 weken maar heb het ook continu koud. Lig standaard onder een dikke deken op de bank met een warme kruik, dan is het wel te doen al bedacht ik me enkele uren geleden dat ik wel een tweede kruik kon gebruiken ? Ook in bed met kruik, pas 's nachts als ik geslapen heb (wat ook al niet zo best meer gaat) heb ik het weer heel warm, heb jij dat ook?

Hoi! Ik kan als ik het zo koud heb niet in slaap komen. Lig als een eskimo in bed. Heb helaas nog geen oplossing. Frustrerend is het wel. 

Hai meiden, ik ben in september bevallen van Jimmy. Vorig jaar rond deze tijd kwam ik er achter dat ik zwanger was. Ik heb het de eerste 21 weken onwijs koud gehad. Niet te doen. Dekentje hier, kruikje daar. Veel slapen. Schijnt bij de zwangerschap te horen. Succes met de zwangerschappen 

Ja! Dat hoort er helemaal bij, same here! Ben bijna 5 weken zwanger, maar ik zit ook te rillen. Na mn bevalling vorig jaar kon ik geen deken meer zien, zooooo heet iedere nacht. Maar dat is nu wel weer anders?

Bedankt voor jullie reacties! Hoop dat het zo wel leuker wordt. Nu de hele dag kotsmisselijk, koud en moe. Ach het is voor iets moois. 

Heel herkenbaar.
Misschien een tip sea bandjes hielpen bij mij. Je doet ze om de pols met een drukpunt vermindert de misselijkheid!! Ik voelde me ook zeer beroerd.

Terug
Bovenaan