Vreselijk misselijk

Dag allemaal,
Ik ben nu bijna 8 weken in verwachting van ons tweede kindje. We zijn er heel blij mee. Ik ben alleen zo vreselijk beroert van s'ochtends tot s'avonds alleen maar misselijk. Als ik eet of niet eet het maakt niet uit. Op dit moment staat het huilen me nader dan het lachen. Het idee om weer een hele week te moeten werken kan ik met moeite aan. Ik kan me toch moeilijk een maand ziej melden. Help, heeft iemand ervaring hiermee of tips.
 
Hallo,
Ik weet precies wat je doormaakt en vooral denkt. Ik heb het ook gehad en soms nog steeds. Wat mij vooral geholpen heeft is dat ik volgend jaar een zoontje of een dochtertje heb. Ik ben nu 22 weken zwanger van de eerste.
Ik heb nu nog steeds last van misselijkheid, brandend maagzuur en kokhalzen. Het word gelukkig iets minder, maar er zijn dagen erbij dat ik liever slaap. Geniet vooral van wat er komt en dan valt de erge dingen mee. Veel succes en geniet er een beetje van.
gr. christel
 
Hoi Pauline
ik weet precies wat je bedoelt. En buiten die hele tijd misselijk komen er ook nog die andere standaard kwaaltjes meestal bij. Ik ben nu zelf zwanger van de 4e. Heb al 3 zoontjes waarbij ik bij alle 3 kotsmisselijk was en niet alleen de standaard eerste maandjes. Ik dacht ook vooral omdat je je zo vroeg al zo beroerd voelde vaak van hoe ga ik het end halen. Maar als je eenmaal de bevalling achter de rug hebt en die misselijkheid kwijt bent en je kindje ziet dan ben je het alweer vergeten. Het hoeft ook niet zo te zijn dat het een volgende zwangerschap ook zo is. Nu bij de 4e keer heb ik in totaal misschien nog geen paar uurtjes last van mijn maag gehad en ben nu reeds 16 weken zwanger.

Veel succes en ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent. Ik ben bij alle drie uiteindelijk wel naar de arts gegaan voor verschillende drankjes. Kon niets meer! Niet meer functioneren en ook 's-nachts niet plat liggen. Dus kussens bij het hoofdeinde onder het matras en zelfs met de drankjes had ik nog wel last, maar het verlichtte wel.

Sterkte

Groetjes
Helmi
 
Als je ziek bent,ben je toch ziek? Meld je gewoon ziek bij je baas, die heeft er ook niks aan als jij je beroerd voelt en er niksuit je handen komt! Of neem een lekkere douche, of een lekker bad. Er schijnen ook allerlei middeltjes te zijn tegen misselijkheid. Ik ben zelf ook misselijk en kan echt absoluut geen warm eten verdragen 's avonds, dus houd ik het maar bij cherrytomaatjes en komkommer...
 
Hoi,

ik heb pas in de 20e week aangeklopt bij de verloskundige, ik had toen nl ook last van maagzuur erbij, ik kreeg toen antagel voorgeschreven, had ik veel eerder moeten hebben, dat had me een hoop ellende bespaard, helpt echt prima bij mij, maar moet ik heel consequent innemen na élke maaltijd.

succes, jeanette
 
Jammer joh dat je zo misselijk bent, bij de eerste was ik ook flink ochtend ziek, en de verdere dag had ik last van maagzuur, het enigste wat bij mij hielp was dat ik dan flink op de bovenkant van mijn hand blies, en dan voelde ik mijn ik denk middenrif , en dan zakte het maagzuur misschien is dit ook iets voor jou. Ik ben inmiddels 7 weken zwanger en het gaat nog redelijk goed met mijn misselijkheid groetjes en sterkte.
 
ja ik at voornamelijk rauwe worteltjes, en meloen bleef er ook altjd wel en in komkommer, vooral dingen waar veel vocht in zat, op een gegeven moment heb ik van de dokter zetpillen gehad, die bij mij echt maar een beetje hielpen maar ik was net zo extreem misselijk als jij, weet dus even de naak niet meer.
En je hebt bij de natuurwinkel zwangerschapsthee, met frambozenblad, tegen de misselijkheid wat wel hielp, succes!
 
Hallo ik ben nu ruim 7 weken zwanger en al 3 weken misselijk , de hele dag door en hang het meeste gedeelte van de dag over mijn porselijne paard haa.

Ik kan er goed om janken ik ben zo beroerd . Vandaag ben ik ziek naar huis gegaan op mijn werk denken ze dat ik een verwaarloosde griep heb, ben vorige week erg verkouden geweest en had geen stem, nu heb ik een hese stem van het overgeven, lig het liefst in mijn bed want als ik slaap ben ik niet misselijk.

Ik leef met je mee en hoop dat het met 3 mnd voorbij is, inderdaad als alles goed is krijgen we er iets mooi's voor terug dus laten we daar maar aan denken.

Toy toy Wendy
 
Terug
Bovenaan