vreselijk MOE !!

Hoi Hoi,

Ik was toen ik 13 weken was van mijn vermoeidheid af, maar toen ik 18 weken was, kwam het weer terug. Ben nu 28 weekjes en nog steeds erg moe...Maar het beste is om er maar gewoon aan toe te geven, want anders blijft het erger worden.

Succes!

Liefs Mariska 2
 
hallo,
Nou over moe zijn gesproken, ik wint niet dat eeen mens zo moe kon zijn maar na 4 maanden is het wel weg, ik ben nu ruim 6 maanden en bij mij komt het weer terug, niet zo erg als in het begin hoor! Maar beter moe dan misselijk.
het gaat vanzelf over het hoort erbij.
groetjes simone, 28 weken
 
ik ben nu net de drie maande voorbij en ook nog vreselijk moe.Mijn vorige zwangerschap ben ik 9 maanden lang ontzettend moe geweest...heb nu fem natal gehaald,van davitamon.Ik heb gehoord dat je je daar een stuk fitter bij gaat voelen,dus dat probeer ik dan maar!!!

groetjes!!!
 
In mijn vorige zwangerscxhap is mij aangeraden Melkprodukten maar op 1 moment van de dag te nemen bijv als lunch melk en brood met kaas.
ook vertelde mijn vk dat ik savonds half uur voor het eten floradix moest nemen en wwaarempel het hielp al na een week.
zo"n fles kost 16 euro per maand dus dat is nog te doen.
Ik hoop dat je mijn tip kan gebruiken.
groet roos
 
Ik ben ook moe, ik heb dan wel bloedarmoede waar ik sinds twee weken ijzertabletten voor neem, maar ik merk nog niet veel verbetering. Ik neem al sinds het begin van de zwangerschap gravitamon, dat heeft ook niet geholpen. Ik heb me er maar bij neergelegd. Ik werk wel nog full time, maar dat was het dan ook. Verder doe ik helemaal niks. Mijn moeder komt poetsen (heel lief van haar) als ik thuis kom maak ik het eten, was af, ga in de douche en dat was het. Ik doe wel nog zelf de was en strijken maar dan in het weekend, dan heb ik nog enigzins energie.

Over anderhalve week begin ik met zwangerschapsgym maar ik ben er bang voor, ik weet niet of ik er wel zin in heb als ik helemaal kapot thuiskom, maarja, we zullen zien.

groetjes, Jane 25 weken
 
ik was erg moe in mijn eerste zwangerschap maar heb toen femnatale van davitamon geslikt en moet zeggen dat dat goed werkte op het moment dat ik het niet meer gebruikte was ik weer erg moe. Gewoon wat extra vitaminen voor zwangere vrouwen
 
Terug
Bovenaan