vreselijk moe

goedemorgen,

ik heb een vraagje... Ik ben nu pas   zeven weken zwanger van ons eerste kindje en ben echt vreselijk moe. Heeft iemand een tip wat ik er tegen kan doen?
Ik weet dat je de eerste drie maanden heel moe bent maar ja ik moet wel gewoon werken en dat trek ik net niet. s'middags rond een uur of twee ben ik helemaal kapot en dan moet ik nog tot zes uur.
Verder heb ik de hele dag honger en droom zelfs van eten ziek he?
Hopelijk gaat het een beetje over als ik de drie maanden heb gepasseerd. haha. Maar ik vind het allemaal wel spannend hoor vooral omdat het de eerste is en je weet niet wat er allemaal gaat gebeuren.Volgende week voor het eerst naar de verloskundige ik ben benieuwd nou jullie horen het allemaal wel.

groetjes en veel liefs eveline

 
hoi,
het klinkt lullig maar het enige wat je kunt doen is toch rusten.....
meestal duurt het tot de twaalfde week en het wrodt dan ineens minder maar wat je zou kunnen proberen is 's avonds om 8 uur naar bed gaan dan is het mischien te doen anders toch halve dagen tijdelijk werken vergeet niet dat het je baas het als je je nu ivm zwangerschaosklachten ziekmeld helemaal niets kost!!!! hoe moeilijk ze ook kunnen doen voel je niet schuldig ze krijgen alles vergoed

groetjes brenda
 
Hai Evelien,

Die moeheids verschijnselen herkent iedereen wel denk ik. Ik heb het ook heel erg gehad de eerste 3 maanden. Nu ben ik inmiddels 17.5 week en ik merk dat ik langzaamaan mijn energie weer terugkrijg. Probeer het op je werk anders wel aan te geven (tenzij dat echt niet kan) dan kan men er rekening mee houden. Bij mij was het zo erg dat ik in slaap viel op het toilet haha.
Op tijd naar bed, na je werk niet teveel plannen maken en anders wat dagen vrij nemen om te rusten helpt misschien wel. Het gaat echt over dus dat scheelt.
Veel plezier met je zwangerschap en heel veel geluk.
Danielle
 
hey evelien
ik heb precies hetzelfde, ik ben nu 10 weken zwanger en ben heel moe, werk in een winkel (blokker) best hard werken en heel de dag lopen en klanten helpen, en maar vriendelijk blijven, maar rond 2 a 3 uur trek ik het ook niet meer, ga s avonds ook echt half 10 naar bed, heb geen zin om bij andere mensen te zijn, wil of alleen zijn of bij mn vriend, maar heb geenbehofte aan mn vriendinnen, echt heel vervelend, heb ook dat ik van de ene kwaal    naar de andere ga, eerst veeeel honger en dan stopt het weer dan misselijk en duizelig dan weer veel plassen maar moe blijf ik steeds haha
nou succes
Groetjes Danielle
 
hoi

ik was ook erg moe eerste weken en das normaal maar had het zo erg dat ik overal kon slapen en me werk bijna niet kon doen .
ik ben naar dokter gegaan en moest bloedprikken en   daar kwam uit dat mijn vitamine b12 telaag was normaal is 130 of hoger ondergrens is 90   en ik zat eronder met 87 dus gevolg prikken e kreeg er 3 en jahoor kreeg energie en voelde me beter nu moet ik 14 nov weer bloedprikken en kijken hoe het er voor staat

ik ben nu 16 weken   zwanger en last van rug maar kleine groeit dus hoort erbij zeggen ze

het beweegt al flink

dus als ik jullie was zou ik wat op die vitamine letten want wie weet zit dat erachter want bijna niemand weet dat dat ook mogelijk is   veel success

groetjes petra
 
Terug
Bovenaan