Vreselijk nieuws van Silvia68 op het decemberforum

Hoi meiden,

Ik weet niet of jullie het toevallig hebben gelezen maar omdat silvia van dit forum af kwam, wou ik jullie even verwijzen naar het vreselijke berichtje van haar op het decemberforum. Ik dacht misschien is het goed als wij (oud-forummaatjes) haar allemaal even een reactie geven om haar te steunen.

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Ik lees nog regelmatig jullie berichtjes.

Dikke kus F. (18 wkn)

poeh, dit is inderdaad een zeer tragisch bericht zeg, ik zit er helemaal met een brok van in m'n keel.....

Wat kan het leven toch enorm hard/ pijnlijk zijn.

Ik heb het gelezen en ben me helemaal rotgeschrokken. Wat een afgrijselijk iets zeg!
Ik hoop echt met heel mijn hart dat het nu goed gaat met haar zwangerschap want bovenop dit vreselijke gebeuren ook nog een miskraam lijkt me helemaal niet te handelen. We worden hierdoor wel weer met onze neus op de feiten gedrukt over wat echt belangrijk is in het leven. Ik heb mijn man nog maar een extra knuffel gegeven en ondanks dat we heel graag kinderen willen zijn we ook al heel blij dat we elkaar hebben.

lfs inge

Inderdaad! Het relativeert al je eigen probleempjes heel erg!! Wat zij nu moet meemaken is een regelrechte nachtmerrie. We mogen ons inderdaad heel gelukkig prijzen!

x F.

Dit is echt ............
Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik ben echt in shock .
moet er konstant aan denken,wat zij door moet maken!

arme meid,wat is dit oneerlijk!

Terug
Bovenaan