Vreselijk ongeluk Luxemburg!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik schrijf (helaas) niet heel vaak....
Maar moet dit toch even van me af schrijven.
Jullie zullen het waarschijnlijk allemaal wel op het nieuws hebben gehoord, een ongeluk in Luxemburg. Een gezin op weg naar Frankrijk, krijgen een lekke band en gaan die op de vluchtstrook vervangen, alles helemaal volgens de regels gedaan, veiligheidsdriehoek, gevarenlichten, veiligheidsvesten, en de kinderen achter de vangrail.
Op het moment dat ze de auto weer aan het inruimen waren om weer te vertrekken komt er een dronken automobilist vol op deze mensen inrijden.
De vrouw van 37 jaar is op slag dood, de man verkeerd in levensgevaar.
De kinderen van 7 en 9 jaar hebben dit alles gezien.
Normaal hoor je dit en vind je het vreselijk, voor mij is het nu alleen iets dichterbij.
Het was de directrice van de basisschool waar mijn oudste zoon op zit.
Dit nieuws is zo vreselijk hard aangekomen!
Ik kan het ook heel erg moeilijk loslaten, ik vind het zo vreselijk voor die 2 kinderen die alles hebben gezien. En dan haar man die nog op de IC ligt, die word nog in coma gehouden, zodra hij wakker word moet hem het nieuws verteld worden dat zijn vrouw is overleden en dat ze al begraven is.
Ook al kende ik haar niet goed, het leeft heel erg in ons dorp, en ik krijg het de beelden niet uit mijn hoofd...
Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt. Bedankt!

Groetjes Roandyja

Hoi,
Ja, ik heb het zaterdag ook gehoord op 't nieuws, heeft lang in mijn hoofd gespookt, daar ik ook kindjes heb van die leeftijd....
Vreselijk gewoon, doe je alles volgens de regels...komt er zo'n gek aan die dronken is.....Heb zelf totaal niks met alcohol, lust het niet, drink het niet, maar ben erg tegen alcolhol in 't verkeer, tja wie niet natuurlijk, maar zelfs 1 biertje vind ik niet kunnen.Het beinvloed wel degelijk je rijgedrag en reactievermogen al denk je van niet...
En die kids...weet jij hoe het nu met ze gaat.....Wat een trauma moet dat voor ze zijn...
En die dronken dader gaat vast niet voor jaren de cel in, zo gaat dat tegenwoordig...de straffen van de laatste tijd staan niet in verhouding tot wat de nabestaanden meemaken...
En voor de vader...hij zou niet eens bij de begravenis kunnen zijn zei je?Is ze al begraven, of wordt hij echt voor een lange tijd in coma gehouden?Echt vreselijk voor hem...
Het moet vast duidelijk voelbaar  zijn in jullie dorp...
Wens jou in ieder geval heel veel sterkte,  enne, doe gewoon je verhaal hier, daaris dit forum voor hoor!!!

Groetjes Roos.  

ik heb het ook gehoord.
vreselijk!!!!
die kinderen hebben gewoon hun moder dood zien gaan, en hun vader zwaargewond.
echt vreselijk.
die kids hebben een trauma voor hun leven, en hun moeder kwijt geraakt, en het is nog maar de vraag of hun vader de oude wordt :(

Ik had dit nieuws niet gehoord (iedereen is hier ziek of ziek geweest). Wat verschrikkelijk. Het doet  mij (weer eens) beseffen dat het leven onvoorspelbaar is en je heel blij moet zijn met wat je hebt.
Ik snap goed dat het je zo bezig houdt als het iemand is die je kent, het komt dan zo dichtbij.
Geef je kinderen vandaag nog maar eens een flinke knuffel extra.

Ik had het idd al gehoord maar, als je dan weer zo leest krijg je weer kippenvel.

Ik snap nog steeds niet dat er van die hufters zijn die met drank op achter het stuur stappen.

Gr Lique

Ik had overal kippevel toen ik het hoorde, echt verschrikkelijk!!!
Die kids....

Lientje

Hallo

Ik heb er niks van mee gekregen maar mijn vader is ook doodgereden door een engelsman hier op vakantie. Die was niet dronken het was zijn schuld mocht niet eens op het terrein komen waar hij mijn vader heeft doodgereden weet je wat ze tegen mij zeggen !!!!!!!!! zonde van die man die zal het heel zijn leven meedragen oja en wij dan een gezin met 3 opgroeiende kinderen. Die vent heeft nooit straf gehad en dat vind ik ook nog steeds ongelofelijk tegenwoordig is er veel meer slachtofferhulp dan toendertijd en worden ze wel vervolgd maar die vent niet.
Vreselijk voor die kinderen echt waar ik leef met ze mee. Bij mij komt er meer agressie dan verdriet als ik eerlijk moet wezen.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan