Vreselijk teleurgesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik was vorige week zo zenuwachtig, zo zeker van pijnlijke borsten en misselijkheid, ik was er haast helemaal van overtuigd dat het raak was.
Maar gisteren ben ik dan toch ongesteld geworden. En nog een heel pijnlijke ongesteldheid ook, dubbel balen dus!

Enfin op naar ronde 5 Nieuwe NOD is 10 juli.

Ik las wel al een paar keer dat jullie schreven dat je lichaam je soms echt voor de gek houdt, ik had er alleen nog geen ervaring mee en was er natuurlijk ook van overtuigd dat het mij niet zou overkomen.
Och, ik voel me heel erg verdrietig! Stome he!

Groetjes en succes voor jullie!
Lies

Hoi Lies,

Natuurlijk is het niet stom om je zo te voelen!!! Ik hou sinds ik met de pil gestopt ben een dagboekje bij en wanneer ik daar in terug lees....Best wel grappig. Dat je bijv. voor de spiegel staat je af te vragen hoe je borsten er normaliter nu uitzagen??
Toch is het voor iedereen anders en moet je je daar niet teveel mee bezig houden. (hoe het bij een ander is) Zo ben ik zwanger geweest (helaas geeindigd in een miskraam...) maar ik had helemaal geen kwaaltjes. Voelde me wel wat onrustig van binnen en heb een paar nachten slecht geslapen. Verder wel ongesteldheid pijn in het begin en meer afscheiding.
Wel merkte ik wanneer ik aan mijn borsten dacht ze opeens gingen steken...lijkt me echt psychisch.

Kop op en doorgaan voor de volgende race om het zaadje en het eitje!!

Ineke

Hoi Lies,

Wat enorm vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent. Ik heb hetzelfde gehad hoor. Mijn NOD is 24 juni dus voor mij is het nog 2 weken afwachten. Enorm spannend...! Wel merk ik ook dat ik allerlei kwaaltjes blijf houden.
Maar ja om nou te zeggen van je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor.....

Heel veel succes!!!!!!!

Liefs,

Daantje

Hoi Lies,

Nog even een reactie van mij hoor. Ik bedoelde niet dat je er niet teveel mee bezig moet zijn want ik weet ook als geen ander dat je dat natuurlijk wel doet. Ik bedoelde niet teveel vergelijken met wat anderen voelen of niet voelen. Vooral als je zo dit forum leest zie je hoeveel verschil daarin is! Je kent jezelf toch uiteindelijk het beste.

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan